۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۷:۳۲
کد خبر: 82057883
T T
۰ نفر
چهار پرواز مستقیم از یزد به عراق/ در پروازهای بغداد خللی ایجاد نشد

یزد - ایرنا - مدیركل فرودگاههای استان یزد اعلام كرد: هم اكنون سه پرواز از یزد به نجف و یك پرواز از مسیر نجف - یزد - بغداد در هفته از این استان برای زیارت هموطنان به عتبات عالیات برقرار است.

سعدالله وطن خواه روز دوشنبه درباره تاثیر حوادث پایتخت عراق بر پرواز های یزد - نجف ، یزد - بغداد به خبرنگار ایرنا گفت: این اتفاقات تاكنون خللی در پروازهای ما ایجاد نكرده و پروازهای این مسر بدون مشكل انجام می شود.
این مسئول خاطرنشان كرد: این پروازها از سوی سه شركت ایران ایر، زاگرس و تابان در سه روز یكشنبه ، چهارشنبه و جمعه انجام می شود.
وی افزود: این اقدام در پی درخواست تقاضای مسافران و جلب رضایتمندی آنان صورت گرفته و بر این اساس پرواز نجف- یزد – نجف روزهای سه شنبه هر هفته ساعت 11 انجام خواهد شد.
این مسئول با اشاره به اینكه این پرواز از سوی شركت هواپیمایی تابان و با هواپیمایی ام دی 88 انجام می شود ، تاكید كرد: تلاش داریم تا پروازهای بیشتری در این مسیر برقرار كنیم تا شهروندان و زائران عتبات با خیال آسوده‌تری جابجا شوند.
مدیركل فرودگاههای استان یزد ادامه داد: در روزهای یكشنبه هر هفته هم پروازهای نجف – یزد و یزد – بغداد از سوی شركت هواپیمایی جمهوری اسلامی و با هواپیمای ایرباس در فرودگاه بین المللی یزد برقرار است.
وطن خواه با اشاره به افزایش پرواز به بغداد از فرودگاه شهید صدوقی یزد تصریح كرد: این پرواز در روزهای چهارشنبه و جمعه از سوی شركت هواپیمایی زاگرس انجام می‌شود.
به گفته وی طبق برنامه، پرواز نجف - یزد در ساعت 14:30 روزهای چهارشنبه و جمعه هر هفته وارد فرودگاه بین‌المللی یزد می‌شود و ساعت 15:15 همان روز این فرودگاه را به مقصد بغداد ترك می‌كند.
وی خاطرنشان كرد: پروازهای شركت زاگرس در مسیر بغداد - یزد با هواپیمای ایرباس 320 انجام می‌شود.
در فروردین ماه امسال دو هزار و583 زائر در قالب 68 كاروان به سفر زیارتی عتبات عالیات عراق اعزام شده اند.
از این تعداد 40 كاروان بصورت هوایی و تعداد 28 كاروان زمینی عازم عتبات عالیات كشور عراق شده اند.
در سال گذشته نیز بیش از 20هزار زائر در قالب 511 كاروان از این استان بصورت هوایی و زمینی به سفر زیارتی عتبات عالیات عراق اعزام شدند.
1968/8068

سرخط اخبار استان‌ها