۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۸:۱۹
کد خبر: 81931038
T T
۰ نفر

دونوازي پيانو و كمانچه در فرهنگسراي نياوران

۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۸:۱۹
کد خبر: 81931038
دونوازي پيانو و كمانچه در فرهنگسراي نياوران

تهران- ايرنا- كنسرت بداهه نوازي پيمان يزدانيان و حسام اينانلو با عنوان دونوازي پيانو و كمانچه سوم و چهارم بهمن ماه در فرهنگسراي نياوران اجرا مي شود .

به گزارش عصر جمعه گروه فرهنگي ايرنا، اين برنامه در سه بخش انجام مي شود؛بخش اول بداهه نوازي پيانو توسط پيمان يزدانيان ،بخش دوم اجراي يك قطعه به نام پيش درامد توسط حسام اينانلو و در بخش سوم كه به دو نوازي بداهه اين دو هنرمند اختصاص دارد.
پيمان يزدانيان و حسام اينانلو بيش از سه سال است كه به صورت مستمر تجربيات موسيقايي خود را در قالب همنشيني هاي بداهه با يكديگر تقسيم مي كنند. حاصل استمرار اين همكاري، رسيدن به بياني مشترك از دو دنياي موسيقايي متفاوت بوده و تا كنون با سه اجراي رسمي در تالار وحدت طي سال هاي 1392 و 1393 همراه شده است.
پيمان يزدانيان بيش از 20 سال در زمينه آهنگسازي در حوزه موسيقي كلاسيك و همچنين نوازندگي پيانو فعاليت دارد و آثارش توسط نوازندگان و اركسترهاي مختلف در فرانسه، چين، ايتاليا و ايران به روي صحنه رفته و در كنار آن رسيتال هاي متعدد پيانو نيز اجرا كرده است.
وي تاكنون 6 آلبوم با عنوان هاي برداشت، برداشت دوم، گذر، همراه با باد، سوئيت ها و از انعكاس شهرهاي دور را منتشر كرده است.
حسام اينانلو نيز كه سابقه همكاري با گروه شيدا (به سرپرستي شادروان استاد محمدرضا لطفي) و گروه ماهريز و نهفت را دارد تا كنون چهار اثر را منتشر كرده كه رهگذار، صبح اميد، در آئينه اوهام و چارراه نام دارند.
به گزارش روابط عمومي فرهنگسراي نياوران،‌ بداهه نوازي پيمان يزدانيان و حسام اينانلو ساعت 21 برگزار مي شود و علاقه مندان براي تهيه بليط مي توانند به سايت ايران كنسرت مراجعه نمايند.
فراهنگ**9338** 1559

سرخط اخبار فرهنگ