۸ دی ۱۳۹۴، ۲۰:۴۱
کد خبر: 81899140
T T
۰ نفر

اجرای زوج و فردپایتخت چهارشنبه از درمنزل

۸ دی ۱۳۹۴، ۲۰:۴۱
کد خبر: 81899140
اجرای زوج و فردپایتخت چهارشنبه از درمنزل

تهران - ایرنا - رئیس مركز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به مصوبه امروز(سه شنبه) كمیته اضطرار آلودگی هوای پایتخت گفت: طرح ترافیكی زوج و فرد، فردا(چهارشنبه) از درب منازل در مناطق مختلف سطح شهر تهران اجرا می شود.

سرهنگ مراد مرادی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براین اساس خودروهایی كه رقم سمت راست پلاك آن ها فرد باشد، فردا اجازه تردد در معابر شهر تهران ندارند.
وی تصریح كرد: اجرای این طرح فردا از ساعت شش و 30 دقیقه صبح آغاز و تا 19 ادامه خواهد داشت.
رئیس مركز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از آماده باش نیروهای پلیس راهور تهران بزرگ برای اجرای سراسری طرح زوج و فرد در محدوده پایتخت خبر داد و گفت: ماموران و تیم های گشتی پلیس راهور در تمام مناطق شهر تهران استقرار خواهند داشت و بر اعمال كامل طرح ترافیكی زوج و فرد نظارت می كنند.
سرهنگ مرادی بر همكاری نیروهای پلیس راهور تهران بزرگ با شهروندانی كه قصد خروج از پایتخت را دارند تاكید كرد و افزود: با توجه به باز بودن مدارس مقاطع اول و دوم متوسطه، ماموران پلیس راهور همكاری لازم را با سرویس های مدارس نیز خواهند داشت.
وی خاطرنشان كرد: در مبادی خروجی پایتخت نهایت همكاری از سوی پلیس راهور با شهروندان انجام خواهد شد اما در مناطق مركزی پایتخت نظارت كامل برای تردد نكردن خودروهای پلاك فرد انجام می شود.
جریمه ورود غیرمجاز به محدوده طرح زوج و فرد براساس قانون 200 هزار ریال است.
براساس مصوبه كمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، طرح ترافیكی زوج و فرد به منظور كاهش آلودگی هوای پایتخت روز چهارشنبه از درب منازل اجرا می شود.
تعطیلی مهدهای كودك، پیش دبستانی ها و مدارس مقطع ابتدایی شهرستان های استان تهران به غیر از پردیس، دماوند و فیروزكوه برای فردا (چهارشنبه) از دیگر مصوبات این كمیته بود.
فعالیت های صنایع آلاینده و معادن شن و ماسه و كارخانه های سیمان استان تا پایان هفته جاری نیز همچنان تعلیق خواهد شد ضمن اینكه فروش روزانه مجوز ورود به محدود طرح ترافیك نیز بر اساس مصوبات قبلی این كمیته همچنان تا پایان هفته ممنوع است.
تهرام**2079// 1625

سرخط اخبار سیاست