۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۹:۰۷
کد خبر: 81850890
T T
۰ نفر
لاريجاني با اعضاي كانون انجمن هاي صنفي آموزشگاه هاي فني و حرفه اي كشور ديدار كرد

تهران-ايرنا-علي لاريجاني رييس مجلس شوراي اسلامي امروز -دوشنبه- با اعضاي كانون انجمن هاي صنفي آموزشگاه هاي فني و حرفه اي كشور ديدار و گفت وگو كرد.

به گزارش ايرنا از خانه ملت، علي لاريجاني رييس مجلس شوراي اسلامي امروز -دوشنبه- با اعضاي كانون انجمن هاي صنفي آموزشگاه هاي فني و حرفه اي كشور ديدار و گفت وگو كرد.
در اين ديدار اعضاي كانون انجمن‌هاي صنفي آموزشگاه‌هاي فني‌ و حرفه‌اي كشور با تشكر از تصويب طرح معافيت مالي آموزشگاه‌ها كه به تصويب مجلس و شوراي نگهبان رسيد، 12 خواسته اساسي آموزشگاه‌ها را كه منجر به توسعه امر مهارت‌آموزي در كشور و گسترش اشتغال پايدار و نيز موجب برون‌رفت آموزشگاه‌ها از اين وضعيت آشفته مي شود،ارائه كردند.
در اين ديدار،رييس مجلس طي سخناني توصيه‌هاي لازم را به آنها داشت و اعلام كرد كه برخي از اين مواد و خواسته‌ها براي بررسي در مجلس قابل طرح است.
به گزارش خانه ملت، كانون انجمن‌هاي صنفي آموزشگاه هاي فني و حرفه اي كشور شامل 255 انجمن صنفي در كشور هستند و 15 هزار آموزشگاه آزاد فني و حرفه اي را شامل مي شوند كه با توجه به مشكلات اين آموزشگاه ها و به دليل عدم كافي بودن حمايت دولتي و رقايت نسبي سازمان آموزش فني و حرفه اي با آموزشگاه‌ها طي سه چهار سال گذشته بيش از 4 هزار از اين آموزشگاه‌ها ورشكسته شدند و از صحنه مهارت‌آموزي خارج شدند كه اين ضربه بزرگي به بحث اشتغال محسوب مي شود.
سيام**3070**1449

سرخط اخبار سیاست