۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۵:۳۵
کد خبر: 81797747
T T
۰ نفر

كشته شدن 4 صهیونیست درفلسطین اشغالی

۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۵:۳۵
کد خبر: 81797747
كشته شدن 4 صهیونیست درفلسطین اشغالی

تهران-ایرنا-در جریان 4 عملیات امروز در بیت المقدس و دیگر مناطق فلسطین اشغالی 4 صهیونیست به هلاكت رسیده و بیش از 30 نفر دیگر زخمی شدند كه حال 6نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

به گزارش مركز اطلاع رسانی فلسطین از بیت المقدس اشغالی، در نخستین عملیات كه در شهر رعناته به وقوع پیوست، 2شهرك نشین صهیونیست زخمی و مجری عملیات نیز به شدت مجروح شد.
پس از این عملیات نیز 2 عملیات مقاومتی در قدس صورت گرفت كه در جریان یكی از آنها 2 جوان فلسطینی اقدام به تیراندازی در داخل یك اتوبوس كرده و تعدادی از صهیونیست ها را هم با سلاح سرد زخمی كردند.
در این عملیات كه منجر به هلاكت 2 صهیونیست و زخمی شدن 26 نفر شد و حال 6 نفر از آنها وخیم گزارش می شود، یكی از فلسطینی ها شهید و یك نفر دیگر به شدت زخمی شد.
در عملیات تیراندازی و حمله با سلاح سرد دیگری هم كه در قدس به وقوع پیوست، یك صهیونیست به هلاكت رسید و دست كم 4 نفر دیگر زخمی شدند و مجری این عملیات نیز به شهادت رسید.
در چهارمین عملیات كه حمله با سلاح سرد در شهر رعناته بود، یك صهیونیست مجروح شد و حمله كننده متواری شد.
از سوم اكتبر (11مهر) تاكنون بیش از 20 عملیات شهادت طلبانه از سوی جوانان فلسطینی علیه صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی اجرا شده است.
به دنبال تعرض گسترده صهیونیست ها به مسجد الاقصی و اماكن مقدس مسلمانان در مناطق مختلف فلسطین اشغالی، قشرهای مختلف مردم فلسطین با حضور در خیابان ها و این اماكن اعتراض خود را به این رویكرد صهیونیست ها نشان داده اند؛ از اول اكتبر جاری تاكنون در اثر مقابله نظامیان صهیونیست با این اعتراضات 24 فلسطینی شهید و بیش از یكهزار و 300 نفر نیز زخمی شده اند.
در حمله بامداد یكشنبه جنگنده های رژیم صهیونیستی به یكی از پایگاه های قسام در باریكه غزه نیز یك زن باردار فلسطینی و كودكی 2 ساله به شهادت رسید و چند نفر دیگر هم زخمی شدند.
خاورم 6002 **1010
۰ نفر