۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۹:۴۷
کد خبر: 81775674
T T
۰ نفر
فرشته كریمی: علاوه بر قهرمانی، مبلغ اسلام نیز بودیم

تهران - ایرنا - بهترین فوتسالیست زن آسیا گفت: ‌ملی پوشان ایران در رقابت های قهرمانی آسیا كار بزرگی كرده و علاوه بر كسب عنوان قهرمانی، مبلغ خوبی نیز برای دین اسلام بودند.

فرشته كریمی در جریان آیین استقبال از ملی پوشان فوتسالیست با بیان اینكه رقابت های قهرمانی آسیا در بالاترین سطح برگزار شد، افزود: ‌تمامی تیم های شركت كننده با تداركات زیاد و آمادگی فراوان دراین رقابت ها شركت كرده بودند از این رو كسب عنوان قهرمانی كار آسانی نبود.
وی درخصوص تیم ملی فوتسال زنان ژاپن رقیب اصلی ایران دراین رقابت ها نیز گفت: ‌فدراسیون فوتبال ژاپن تفاوتی بین تیم های مردان و زنان خود نمی گذارد، برهمین اساس تیم زنان این كشور با آمادگی كامل دراین مسابقات شركت كرده بود.
به گفته وی شكست تیم ملی ژاپن با این امكانات كار ساده ای نبود و بازیكنان ایران با پوشش اسلامی این تیم را شكست دهیم.
كریمی درپاسخ به این سووال كه چه وعده ای برای پاداش به كادر فنی و بازیكنان این تیم داده شده است، تصریح كرد: پرداخت پاداش به مردانگی مسوولان بر می گردد ما علاوه بر قهرمانی مبلغ اسلام نیز بودیم كه كار بسیار بزرگی است.
كریمی در پاسخ به این سووال كه فدراسیون چه برنامه هایی برای رقابت های قهرمانی جهان در گواتمالا دارد، پاسخ داد: ‌لیگ برتر فوتسال بانوان 18 مهرماه شروع می شود و بازیكنان درگیر این لیگ هستند این درحالی است كه تا زمان برگزاری مسابقات قهرمانی جهان زمان چندانی نداریم از این رو نمی توانیم اردوهای بلند مدت داشته باشیم.
وی پیش بینی كرد:‌ فدراسیون در این مدت به احتمال قوی تیم روسیه را به ایران دعوت خواهد كرد و سه دیدار تداركاتی با این تیم خواهیم داشت.
بهترین بازیكن فوتسال زن آسیا ابراز امیدواری كرد تا با برگزاری اردوهای منظم و دیدار های تداركاتی بتوانیم محبت های مسوولان و مردم را با كسب نتیجه مناسب پاسخ دهیم.
فرزانه توسلی دیگر ملی پوش ایران نیز درباره سطح كیفی این رقابت ها نیز گفت: سطح كیفی رقابت ها بالا بود و تیم های شرق آسیا نسبت به شناختی كه در گذشته از این تیم ها داشتیم، رشد قابل توجهی پیدا كرده بودند.
بازیكن تیم ملی فوتسال ایران اظهار داشت: ‌تیم ایران متشكل از بازیكنان جوان و باتجربه است و امیدوارم در میادین دیگر بین المللی و جهانی نیز با همین تركیب نتایج قابل قبولی كسب كنیم.
تیم فوتسال زنان ایران پس از كسب عنوان قهرمانی در رقابت های قهرمانی آسیا امروز (یكشنبه) ‌به ایران باز گشت.
ورزشی.(2)**9144**9029**1379

سرخط اخبار ورزش