۲ شهریور ۱۳۹۴، ۲۳:۳۶
کد خبر: 81732848
T T
۰ نفر
نمايندگان پنج وزن اول ايران حريفان خود را شناختند

تهران - ايرنا - وزن كشي مسابقات كشتي فرنگي نوجوانان قهرماني جهان بعدازظهر دوشنبه به وقت محلي در شهر سارايوو پايتخت بوسني و هرزگوين برگزار شد و نمايندگان ايران در پنج وزن اول اين رقابت ها حريفان خود را شناختند.

به گزارش ايرنا از فدراسيون كشتي، رقابت هاي پنج وزن نخست صبح فردا (سه شنبه) به وقت محلي در شهر سارايوو آغاز مي شود.
در وزن 50 كيلوگرم كه 21 كشتي گير وزن كشي كرده اند، مهدي محسني نژاد در دور نخست با ساندوف از بلغارستان روبرو خواهد شد. وي در صورت پيروزي در دور بعد با برنده ديدار كشتي گيران گرجستان و قزاقستان مصاف خواهد كرد. كشتي گيران روسيه و جمهوري آذربايجان در گروه محسني نژاد هستند.
در وزن 54 كيلو گرم محمدرضا مختاري از كشورمان روي باسكول رفت كه در اين وزن 23 كشتي گير وزن كشي كردند. مختاري در دور نخست با كشتي گير مولداوي مبارزه مي كند. وي در دور دوم با برنده كشتي جمهوري آذربايجان و صربستان روبرو مي شود.
در وزن 58 كيلوگرم كه 25 كشتي گير حضور داشتند امين كاوياني نژاد در دور نخست بايد با ايليف از بلغارستان مسابقه بدهد و در صورت پبروزي، كشتي گيري از آمريكا يا مولداوي حريف او خواهد بود.
در وزن 63 كيلوگرم كه 29 كشتي گير وزن كشي كردند، محمدرضا رستمي در دور نخست بايد ايونگو از گرجستان را از پيش رو بردارد. رستمي كه با قرعه يك روبرو شده است در بالاي جدول قرار گرفته و با كشتي گيران كشورهاي روسيه و قزاقستان هم گروه است. او در صورت برتري در دور دوم بايد با برنده كشتي روسيه و استوني مسابقه بدهد.
در وزن 100 كيلوگرم هم امين ميرزازاده در دور نخست با بلاروس كشتي مي گيرد و در صورت پيروزي در دور بعد بايد با برنده ديدار بلغارستان و اوكراين مسابقه بدهد.
رقابت هاي پنج وزن دوم و پاياني روز چهارشنبه برگزار مي شود.
ورزشي**1067**1565
۰ نفر