۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۵۶
کد خبر: 81613903
T T
۰ نفر

برگزاري دو هزار و 800 برنامه به مناسبت سوم خرداد در يزد

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۵۶
کد خبر: 81613903
برگزاري دو هزار و 800 برنامه به مناسبت سوم خرداد در يزد

يزد - ايرنا - مديركل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس يزد از برگزاري افزون بر دو هزار و 800 برنامه به مناسبت فتح خرمشهر در اين استان خبر داد.

محمد رجبي روز سه شنبه در گفت و گو با اصحاب رسانه استان يزد افزود: از اين ميزان برنامه ها دو هزار و 200 مورد بصورت عمومي و بقيه بصورت اختصاصي برگزار مي شود .

وي ادامه داد: ويژه برنامه هاي بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر در سطح استان يزد از 31 ارديببهشت ماه آغاز و چهار روز ادامه دارد كه با همكاري دستگاه هاي اجرايي و مردم انجام مي گيرد .

مدير كل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس يزد خاطر نشان كرد: در عمليات غرور آفرين بيت المقدس و فتح خرمشهر حدود يك هزار نفر از رزمندگان استان يزد حضور داشته اند .

رجبي گفت: در طول دفاع مقدس افزون بر 40 هزار رزمنده بسيجي يزد در عمليات و جبهه هاي مختلف به دفاع از نظام و انقلاب اسلامي و مقابله با دشمنان برخاسته اند .

وي افزود: تاكنون خاطرات سه هزار رزمنده دفاع مقدس استان يزد جمع آوري شده و قرار است در مدت سه سال و در قالب طرح السابقون نسبت به جمع آوري همه آنها اقدام شود .

اين مسوول گفت: تاكنون 230 جلد كتاب در خصوص دفاع مقدس و نقش رزمندگان استان يزد در دفاع مقدس چاپ و توزيع شده و قرار است تا هر شهرستان حداقل 30 كتاب به چاپ برساند .

رجبي اظهار داشت: مركز فرهنگي دفاع مقدس در صفائيه يزد در دست ساخت است و اميدواريم تا هفته دفاع مقدس امسال به بهره برداري برسد .

وي از اصحاب رسانه خواست تا توجه به تهديد نرم دشمن در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت بيش از گذشته فعاليت كنند .

در پايان اين نشست به سوالات خبرنگاران پاسخ داده شد .ك3

6197/7536

سرخط اخبار استان‌ها