۱۶ فروردین ۱۳۹۴، ۱۴:۵۰
کد خبر: 81560345
T T
۰ نفر

معرفي چند نرم افزار كاربردي

۱۶ فروردین ۱۳۹۴، ۱۴:۵۰
کد خبر: 81560345
معرفي چند نرم افزار كاربردي

تهران- ايرنا-بعد از خريد يك گجت يا يك تلفن همراه اولين كار نصب نرم افزارهاي ضروري است.

به گزارش خبرنگار علمي ايرنا،يكي از اين نرم افزارها، Metro File Manager است كه يكي از كامل ترين نرم افزارهاي مديريت فايل براي سيستم عامل ويندوز است كه تقريبا هر آنچه كه به آن نياز داريد را در خود دارد.

از امكانات پايه اي از جمله copy و past كردن (كپي كردن و چسباندن) فايل ها تا قابليت رمزگذاري در فايل ها را مي توان در اين برنامه پيدا كنيد.

همچنين با استفاده از اين نرم افزار مي توان قالب هاي فشرده مانند zip و rar را نيز مي توان گشود.

***نرم افزاري براي تهيه نسخه pdf از اسناد

امروزه استفاده از يك نرم افزار براي اسكن كردن اسناد مختلف ضروري به نظر مي رسد. نرم افزار Office Lens اپليكيشني است كه به تازگي از سوي مايكروسافت براي سيستم عامل هاي اندرويد و آي.او.اس ارايه شده است.

با استفاده از اين نرم افزار مي توان از اسناد مورد نظر و در زواياي مختلف عكس گرفت و از آن ها يك سند در قالب pdf و حتي در قالب يك سند افيس قابل ويرايش در اختيار كاربران قرار مي دهد.همچنين cam Scanner يك نرم افزار اندرويدي است كه اين امر را انجام مي دهد.



***نرم افزاري براي تهيه عكس هاي پانوراما

معمولا براي اينكه بخواهيم يك عكس پانوراما بگيريد بايد دوربين خود را 360درجه بچرخانيد كه مي توانيد با دانلود نرم افزار Cycloromic از چرخاندن گوشي صرف نظر كنيد.

براي اين كار بايد حالت Hands Free mood را انتخاب كنيد و به صورت عمودي روي يك سطح صاف قرار داد.

با استفاده از اين كار سيستم به صورت خودكار و با استفاده از ويبره دور خود مي چرخد و عكس مي گيرد.

اين نرم افزار ويبره گوشي را طوري تنظيم مي كند كه گوشي در زواياي از قبل مشخص شده قرار گيرد و تا عكس هايي بدون لرزش و با كيفيت توليد شود.



***نوشيدن آب را فراموش نكنيد

بسياري از ما نوشيدن آب در طول روز را فراموش مي كنيم اما نرم افزار Drink Water زمان هاي لازم براي نوشيدن آب را به كاربرانش اطلاع مي دهد.

علمي(2)**9190**1440
۰ نفر