۲۰ اسفند ۱۳۹۳، ۱۷:۳۱
کد خبر: 81537944
T T
۰ نفر
ناگفته های ابتكار از دلایل نماندنش در آمریكا/ نوروز با عموپورنگ

تهران-ایرنا-سردبیر و مجری برنامه شناسنامه از حضور معصومه ابتكار معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست كشور در برنامه این هفته خبر داد.

محمدحسین رنجبران روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون اظهار داشت: معصومه ابتكار در این برنامه ناگفته هایی از دلایل نماندنش در آمریكا، انتخاب نوع حجاب، تسخیر لانه جاسوسی و تغییر مواضع برخی از تسخیركنندگان، انتخاب به عنوان نخستین زن كابینه، وقایع 88 و محیط زیست را بیان خواهد كرد.

وی گفت: شناسنامه به تهیه كنندگی محمد صراف روز جمعه ساعت 14.30 از شبكه 3 سیما روی آنتن می رود.



**عمو پورنگ نوروز 94 در شبكه دو سیما

عموپورنگ از 6 فروردین با تدارك برنامه های جذاب میهمان خانه مخاطبان خود می شود.

تیم سازنده پورنگ با طراحی ایده های جدید در تلاش هستند تا مثل سال های گذشته برنامه جذاب و پر نشاطی برای مخاطبان خود روی آنتن بفرستند.

برنامه عمو پورنگ به تهیه كنندگی مسلم آقاجانزاده روی آنتن می رود، این برنامه پیش از این با نام های كتابخانه عمو پورنگ، هزار و شصت و شونزده و بوستان دوستان پورنگ از شبكه دو سیما پخش شده است.



** پخش سری جدید مثلث از شبكه پنج

سری جدید برنامه مثلث كاری از گروه اقتصاد و جامعه شبكه پنج با ساختار و دكور جدید از امشب 20اسفندماه پخش می شود.

محمد قنبری تهیه كننده برنامه مثلث با بیان این مطلب گفت: این برنامه زنده در 70 قسمت 45 دقیقه ای با هدف تقویت فرهنگ ترافیك و بهبود رفتارهای ترافیكی شهروندان با مشاركت راهور ناجا با آیتم و دكور جدید روی آنتن می رود.

تهیه كننده برنامه مثلث توضیح داد: در سری جدید این برنامه به نقش خانواده در فرهنگ سازی وبهبود رفتارهای ترافیكی تاكید بیشتر خواهیم داشت و به بیان دیگر خانواده ، پلیس و اقتصاد ترافیكی اضلاع این مثلث را تشكیل می دهند.

قنبری با اشاره به بخش های جدید این برنامه توضیح داد: گفت و گو با چهره های آشنا ( ورزشكار، هنرمندان و... ) ، گزارش از سطح شهر ، نمایش زشتی و خوبی های ترافیك ، مسابقه حضوری با مراجعه به سایت برنامه ، مسابقه عكس برای مخاطبان با عنوان صحنه های خوب و زشت ( به قید قرعه جوایز نفیسی به مخاطبان داده می شود) و غیره از دیگر قسمت این برنامه است.

تهیه كننده مثلث در پایان ادامه داد: با توجه به روزهای پایانی سال این برنامه هر شب ساعت 21.15 ویژه ترافیك شهری آخر سال و سفرهای نوروزی شهروندان پخش می شود .



**مدیر جدید رادیو معارف منصوب شد

مدیر كل صدا و سیمای مركز قم در حكمی مجتبی تونه ای را به سمت مدیر رادیو معارف منصوب كرد.

حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر تجربه های ارزشمند مدیریتی تونه ای را در بخش های برنامه ریزی و برنامه سازی در طول سال های خدمت در رادیو معارف و سابقه درخشان وی در عرصه فرهنگ دینی را از دلایل انتصاب وی بیان كرده است.

فراهنگ**9187**1569

سرخط اخبار فرهنگ