۲۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۵:۵۵
کد خبر: 81505852
T T
۰ نفر
نام نويسي از متخصصان و دانشمندان ايراني غيرمقيم آغاز شد

تهران- ايرنا- طرح همكاري با متخصصان و دانشمندان ايراني غيرمقيم با نام نويسي در سامانه همكاري با متخصصان و دانشمندان برجسته ايراني آغاز شد.

به گزارش ايرنا از پارك علم وفناوري پرديس، پيرو برنامه ريزي بنياد ملي نخبگان و معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري براي حمايت از دانشمندان و متخصصان ايراني غيرمقيم و بهره‌مندي كشور از ذخايرعلمي ايشان، طرح همكاري با متخصصان و دانشمندان ايراني غيرمقيم با آغاز نام نويسي در سامانه همكاري با متخصصان و دانشمندان برجسته ايراني وارد مرحله جديدي شد.

اين طرح به منظور انتقال دانش، تجربه و ايده‌هاي فناورانه به كشور با همكاري معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري، بنياد ملي نخبگان‌ و مراكز پژوهشي برگزيده كشور(پايگاه‌هاي تخصصي جذب) در حوزه‌هاي سلول‌هاي بنيادي، فناوري اطلاعات و ارتباطات، مهندسي پزشكي، رباتيك پزشكي، بيوشيمي، بيوفيزيك و علوم و فناوري‌هاي شناختي (Cognitive Science) اجرا مي‌ شود.

اين طرح درقالب حمايت از انجام دوره‌هاي علمي و پژوهشي شامل پسا دكتري، فرصت مطالعاتي، تعريف پروژه‌هاي فناوري كوتاه مدت و بلندمدت، و انجام سخنراني‌ها و برگزاري كارگاه‌هاي تخصصي به ارتباط موثر دانشمندان و متخصصان ايراني غيرمقيم و مراكز پژوهشي برگزيده كشوركمك مي كند.

پارك فناوري پرديس يكي از مراكز و سازمان‌هاي همكار اين طرح محسوب مي‌شود.

متخصصان و دانشمندان غيرمقيم متقاضي همكاري و بهره مندي از اين طرح مي توانند با مراجعه به پايگاه اطلاع رساني www.international.bmn.ir ضمن كسب اطلاعات بيشتر نسبت به نام نويسي اقدام كنند.

علمي ** 9340**1440
۰ نفر