۲۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۵۰
کد خبر: 81499684
T T
۰ نفر
نمايشگاه هاي بهاره در كهگيلويه و بويراحمد داير مي شود

ياسوج - ايرنا-رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت كهگيلويه و بويراحمد گفت: نمايشگاه بهاره از 18 تا 28 اسفند امسال در شهرستان‌هاي بويراحمد، گچساران و كهگيلويه داير مي‌شود.

داريوش ديوديده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در اين نمايشگاه‌ها محصولات مختلفي از قبيل كفش، پوشاك، تنقلات، شيريني و خشكبار با 10 تا 15 درصد تخفيف عرضه خواهد شد.

وي بيان كرد:در ساير شهرهاي كهگيلويه و بويراحمدبا محوريت اتاق اصناف استان 15 فروشگاه فوق‌العاده از 20 تا 29 اسفند محصولات مورد نياز مردم را در شب عيد عرضه خواهند كرد.

ديوديده با بيان اينكه عرضه كالاهاي با كيفيت در نمايشگاه هاي امسال در دستوركار قرار دارد، اظهاركرد: نمايشگاه هاي بهاره با هدف تأمين و دسترسي آسان مردم به اقلام موردنياز،كاهش قيمت محصولات نسبت به قيمت بازار و تعديل در بازار داير مي‌شوند.

وي عنوان كرد: از واحدهاي توليدي و مراكز پخش در كهگيلويه وبويراحمد دعوت شده كه در

نمايشگاه بهاره و همچنين نمايشگاه‌هاي فروش فوق‌العاده توليدات خود را به مردم عرضه كنند.

رئيس صنعت، معدن و تجارت كهگيلويه و بويراحمد ابراز داشت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از 20 فروردين 94 بر قيمت و نحوه توزيع كالاهاي مهم شامل نان، مرغ، گوشت و ميوه نظارت مي‌كنند تا مردم و مسافران نوروزي در تهيه اين كالاها با مشكل و كمبودي مواجه نشوند.

ديوديده با بيان اينكه تنظيم بازار و تهيه ميوه مورد نياز مردم در شب عيد به وزارت جهاد كشاورزي واگذار شده، افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت كهگيلويه و بويراحمد براي خريد و ذخيره‌سازي ميوه شب عيد مردم نهايت همكاري را با جهاد كشاورزي اين استان خواهد داشت.

1662/7533

سرخط اخبار استان‌ها