۷ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۱۱
کد خبر: 81440938
T T
۰ نفر
دوازدهمین كمیسیون مشترك ایران و بلاروس برگزار می شود

تهران - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دوازدهمین كمیسیون مشترك ایران و بلاروس در ماه مارس (اسفندماه) برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا از شبكه اطلاع رسانی تولید و تجار ایران، محمدرضا نعمت‌زاده در ملاقات با ولادیمیر ماكی وزیر امور خارجه بلاروس با اشاره به روابط حسنه سیاسی فیمابین دو كشور، افزود: در بخش‌های اقتصادی، بازرگانی و صنعتی روابط دو كشور بیش از پیش توسعه یابد.

وی با بیان آنكه مسئولیت وزارت صنعت، معدن و تجارت در برگزاری دوازدهمین اجلاس كمیسیون مشترك همكاری‌های اقتصادی، صنعتی، معدنی، علمی و فنی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بلاروس در ماه مارس، اظهار داشت: این اجلاس به منظور بررسی روند همكاری‌های اقتصادی و یافتن راه‌های توسعه مناسبات دوجانبه تجاری برگزار می شود.

نعمت زاده سپس از آمادگی ایران برای توسعه روابط در زمینه‌های استاندارد، بورس، صدور خدمات فنی و مهندسی و خدمات نمایشگاهی خبر داد و گفت: بلاروس می‌تواند در همكاری‌های اقتصادی با كشورهای cis (مشترك‌المنافع) مشاركت كند.

در ادامه این نشست وزیر امور خارجه بلاروس با اشاره به سوابق همكاری‌های دو كشور، گفت: دوكشور می توانند در زمینه های اقتصادی روابط خود را گسترش دهند.

اقتصام(1)1574**1558
۰ نفر