قصرشيرين - ايرنا - نماينده مردم قصرشيرين، سرپل ذهاب و گيلانغرب گفت: افزايش زيرساخت هاي لازم توسعه در مناطق محروم و مرزي از جمله رويكردهاي جدي دولتمردان است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، 'فتح الله حسيني' روز پنجشنبه در جلسه شوراي اداري قصرشيرين كه با حضور وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات برگزار شد، افزود: در دولت تدبير و اميد براي ايجاد و توسعه زيرساخت هاي لازم در بخش هاي مختلف بويژه مناطق محروم و مرزي اقدامات بسيار مطلوبي صورت گرفته است.

وي با اشاره به راه اندازي بازارچه سومار بر ايجاد فيبرنوري در اين منطقه مرزي تاكيد كرد و اظهارداشت: مسوولان بايد براي آنتن دهي مطلوب مشتركان تلفن هاي خانگي و همچنين تلفن همراه در مناطق محروم و كور روستايي تدابير لازم را اتخاذ كنند.

وي تصريح كرد: در ارتباطات و فناوري اطلاعات از زمان روي كار آمدن دولت تدبير و اميد اقدامات بسيار مطلوبي صورت گرفته است كه بايد استمرار داشته باشد.

اين نماينده مجلس، بحث رومينگ بين المللي تلفن همراه عراق را از جمله مشكلات فراروي مرزنشينان شهرهاي غربي استان كرمانشاه ذكر كرد و گفت: اين امر باعث شده تا ساكنان مناطق مرزي در پرداخت قبوض تلفن خانگي و همچنين تلفن همراه متحمل هزينه هاي فراواني شوند و متوليان امر بايد براي رفع اين مشكل تدابير لازم را اتخاذ كنند.

حسيني در ادامه با اشاره به اينكه سند راهبردي رزمندگان در دست تهيه و اقدام است، گفت: همسو با اجراي اين طرح، رزمندگان و ايثارگران از حقوق و مزاياي مرتبط با ايثارگري بهره مند مي شوند.

وي با اشاره به اينكه اقشار مختلف مردم در مناطق مرزي دفاع از كيان اسلامي را وظيفه خود مي دانند و مرزبانان خوبي براي اين نظام الهي هستند، گفـت: دولتمردان بايد براي تحقق مطالبات به حق مردم شهرستان هاي قصرشيرين، گيلانغرب و سرپل ذهاب اهتمام بيشتري داشته باشند.

قصرشيرين در غرب استان كرمانشاه بيش از27 هزار نفر جمعيت دارد.ك/2

2501/567

سرخط اخبار استان‌ها