۷ دی ۱۳۹۲، ۱۴:۲۲
کد خبر: 80970493
T T
۰ نفر

رونالدو: به ركورد گلزنی خود اكتفا نمی كنم

۷ دی ۱۳۹۲، ۱۴:۲۲
کد خبر: 80970493
رونالدو: به ركورد گلزنی خود اكتفا نمی كنم

اصفهان - ایرنا - ستاره پرتغالی تیم رئال مادرید اسپانیا كه یكی از نامزدهای كسب بهترین بازیكن سال 2013 است، گفت: به ركورد گلزنی كه تاكنون به دست آورده ام، اكتفا نمی كنم و می خواهم ركورد خوبی از خود به جا بگذارم.

به گزارش ایرنا از رسانه های عربی، «كریستیانو رونالدو» روز شنبه در مراسم افتتاحیه كنفرانس بین المللی ورزش در شهر دوبی در امارات عربی متحده اظهار كرد: به جز گل هایی كه برای تیم كشورم زدم، امسال توانستم 69 گل برای رئال مادرید به ثمر برسانم.

رونالدو كه به همراه «پیرلوئیجی كولینا» داور مشهور ایتالیایی در این كنفرانس بین المللی حاضر شده بود، تاكید كرد: برای به دست آوردن ركورد خوب گلزنی همچنان تشنه ام.

خاطرنشان می شود، رونالدو در ماه های گذشته به موفقیت های بزرگی دست یافت كه آخرین آن قرار گرفتن در بین پنج بازیكن برتر تاریخ رئال مادرید با 208 گل زده است.

رونالدو در باره حضور تیم كشورش (پرتغال) در جام جهانی برزیل نیز گفت: پرتغال برای كسب عنوان قهرمانی جام جهانی برزیل با قدرت رقابت می كند و تجربه اسپانیا در به دست آوردن جام جهانی در آفریقا جنوبی در سال 2010 را تكرار خواهد كرد.

وی تاكید كرد: این چیز بعیدی نیست زیرا تیم های ملی فوتبال اسپانیا و پرتغال شباهت زیادی به یكدیگر دارند و در جام جهانی آفریقای جنوبی نیز تیم پرتغال در مرحله یك هشتم نهایی با شكست یك بر صفر مقابل اسپانیا از دور مسابقات كنار رفت.

رونالدو افزود: گروه تیم پرتغال در جام جهانی 2014 برزیل با وجود تیم های آلمان، غنا و آمریكا سخت است و ما سعی می كنیم با تقسیم قوا در دیدارها، عملكرد خوبی داشته باشیم به ویژه اینكه در اولین دیدار باید با آلمان روبرو شویم.

كنفرانس بین المللی ورزش در شهر دوبی از امروز (شنبه) با حمایت یك شركت اماراتی آغاز شد و قرار است افزون بر رونالدو، فرانك ریبری بازیكن ستاره تیم بایرن مونیخ آلمان و لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم بارسلونای اسپانیا در این كنفرانس، دیدگاه های خود را در مورد فوتبال جهان بیان كنند.

7132

ورزشی. ** 1589 **
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش