۲۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۸:۱۹
کد خبر: 80952609
T T
۰ نفر

كاپ جام جهانی وارد ابوظبی شد

۲۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۸:۱۹
کد خبر: 80952609
كاپ جام جهانی وارد ابوظبی شد

اصفهان - ایرنا - كاپ جام جهانی فوتبال در ادامه مسیر خود برای ورود به برزیل محل برگزاری جام جهانی 2014، عصر امروز (یكشنبه) وارد شهر ابوظبی پایتخت امارات عربی متحده شد.

به گزارش ایرنا از رسانه های امارات عربی متحده، رییس فدراسیون فوتبال این كشور در آیین استقبال از كاپ جام جهانی فوتبال اظهار كرد: تیم ملی فوتبال امارات عربی متحده در جام جهانی برزیل غایب است اما می كوشد در جام جهانی 2018 روسیه حاضر شود و موفقیت های سال 1990 (جام جهانی ایتالیا) را تكرار كند.

«یوسف السركال» در باره توانایی امارات عربی متحده برای میزبانی جام جهانی در آینده گفت: خیلی سخت است كه كشورهای منطقه به این زودی میزبان این مسابقات باشند.

وی با اشاره به اینكه قطر میزبان جام جهانی 2022 شده است، تصریح كرد: باید انتظار بكشیم ببینیم بعد از آن چه پیش می آید و بعد در باره میزبانی جام جهانی سخن بگوییم.

رییس فدراسیون فوتبال امارات عربی متحده افزود: این فدراسیون، قطر را برای میزبانی جام جهانی 2022 حمایت می كند و به قدرت این كشور در میزبانی این مسابقات اطمینان دارد.

«گابریل كالدرون» مربی آرژانتینی و رییس هیات حمل كننده كاپ جام جهانی به كشورهای حوزه خلیج فارس نیز گفت: در گذشته مربیگری تیم فوتبال بنی یاس امارات را برعهده داشتم و از اینكه بار دیگر به امارات سفر كرده ام، بسیار خوشحالم.

وی افزود: رقابت های جذاب و دیدنی در جام جهانی برزیل برگزار خواهد شد.

كاپ جام جهانی همچنین قرار است امشب (یكشنبه) به شهر دوبی امارات منتقل شود.

كاپ جام جهانی اوایل هفته گذشته وارد عربستان سعودی شد و روز چهارشنبه گذشته به قطر انتقال یافته بود.

كاپ جام جهانی فوتبال، 30 سانتیمتر ارتفاع و 6 كیلوگرم وزن دارد و جنس آن از طلای خالص است.

7132

ورزشی. ** 1589 **

سرخط اخبار ورزش