۸ آذر ۱۳۹۲، ۱۴:۴۲
کد خبر: 80927505
T T
۰ نفر
حضور فعال شركت‌هاي حمل ونقل داخلي و بين‌المللي در نمايشگاه راه و شهرسازي ‌

تهران - ايرنا - رييس هيأت مديره كانون انجمن‌هاي صنفي كارفرمايان مؤسسات و شركت‌هاي حمل ونقل داخلي كالاي كشور گفت: شركت‌هاي حمل و نقل همانند سال هاي قبل كه حضوري پررنگ در نمايشگاه داشته‌اند جهت حضور در اين نمايشگاه و ارائه اهداف و دستاوردهاي خود و به منظورهمكاري دو جانبه اعلام آمادگي كرده‌اند.

به گزارش وزارت راه و شهرسازي، 'حسين احمدي‌زاده' با بيان اين كه نمايشگاه بزرگ راه و شهرسازي، ‌نمايشگاهي ترويجي، اطلاع رساني وعلمي است، ادامه داد: نمايشگاه راه و شهرسازي ‌ميعادگاه دست اندركاران صنعت حمل ونقل، مسكن و شهرسازي و مكاني مناسب براي تضارب آرا و تبادل علم و دانش و تعامل بخش دولتي و خصوصي است.

رييس هيات مديره كانون انجمن‌هاي صنفي كارفرمايان مؤسسات وشركت‌هاي حمل و نقل داخلي كالاي كشور افزود: دراين نمايشگاه توانمندي‌ها، ظرفيت‌ها و فرصت‌هاي اجتماعي، اقتصادي، صنعتي و فرهنگي در قالب ارتباطات ديداري، شنيداري و برگزاري سمينارها و نشستهاي علمي ارائه خواهد شد.

احمدي‌زاده با بيان اين كه شركتهاي حمل ونقل كالا و مسافر داخل ‌حضور پررنگي در نمايشگاه امسال راه و شهرسازي دارند، يادآور شد: شركتهاي حمل و نقل بين المللي نيزهمانند سالهاي قبل كه حضوري پررنگ در نمايشگاه داشته‌اند جهت حضور در اين نمايشگاه و ارائه اهداف و دستاوردهاي خود و به منظورهمكاري دو جانبه اعلام آمادگي كرده‌اند.

رييس هيات مديره كانون انجمن‌هاي صنفي كارفرمايان مؤسسات وشركت‌هاي حمل و نقل داخلي كالاي كشور با اشاره به حضور فعال بخش خصوصي در چهارمين نمايشگاه راه و شهرسازي بيان كرد: بخش خصوصي نيز با استفاده از اين فرصت قادر خواهد بود تا توانايي‌ها و ظرفيت‌هاي خود را به منصه ظهور برساند و موقعيت‌هاي تازه‌اي جهت اجراي پروژه‌هاي بزرگ براي خود فراهم كند.

وي برگزاري نمايشگاه راه و شهرسازي را در راستاي افزايش تعاملات وهمكاري‌هاي دولت با بخش خصوصي عنوان كرد و گفت: بخش خصوصي فعال در زيرساخت‌هاي حمل ونقل امسال بسيارچشمگير‌تر از دوره‌هاي قبل در نمايشگاه راه وشهرسازي حضور يافته است.

احمدي‌زاده اظهار داشت: طبق اطلاعات دريافتي ادارات و مراكز تحقيقاتي دولتي حوزه راه، شركتها وصنايع زميني، صنايع و ماشين آلات راهسازي، انجمنهاي صنفي حوزه راه و مهندسين مشاور در بخش راه و حمل و نقل و از اين قبيل در بخش شهرسازي اين نمايشگاه شركت خواهند كرد.

چهارمين نمايشگاه بزرگ «راه و شهرسازي و صنايع وابسته» باتكيه بر حمل ونقل، مسكن و شهرسازي، حول محور توانمنديها و تكنولوژيهاي مدرن مرتبط، دستاوردها، خلاقيتها و نوآوريها در حوزه حمل ونقل وشهرسازي با شعار« عملكرد، توانمندي‌ها و ظرفيت سازي‌ها ‌» از تاريخ 9 تا 12 آذرماه در محل مصلاي بزرگ امام خميني (ره) برگزارخواهد شد.

اقتصام (1) ** 1574 **1561
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد