۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۴۵
کد خبر: 80916937
T T
۰ نفر

سجاد مرادی در انتظار مربی الجزایری

۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۴۵
کد خبر: 80916937
سجاد مرادی در انتظار مربی الجزایری

شهركرد- ایرنا- سجاد مرادی دونده المپیك ایران هنوز امیدوار است بتواند با یك مدال المپیك از دنیای قهرمانی رشته دوومیدانی خداحافظی كند.

'سجاد مرادی ' دونده دوهای نیمه استقامت كشور این روزها پس از كسب عنوان قهرمانی در مسابقات باشگاههای ،به استراحت مشغول است.

مرادی پس ناكامی در مسابقات المپیك 2012 لندن به دلیل آسیب دیدگی به دنبال رویایی كسب مدال 2016برزیل به عنوان آخرین شانس خود است.

المپیك 2016 ریو دوژانیرو بدون شك آخرین فرصت برای سجاد مرادی در دوره قهرمانی است و كس مدال در این المپیك یكی از رویاها و آرزوهای سجاد مرادی است.

مرادی متولد 62می باشد و در بیشتر مسابقات بین المللی موفق به كسب مدال شده است و كلكیسیون افتخارات او تنها مدال المیپك را كم دارد.

سجاد مرادی درباره وضعیت این روزهای خود می گوید: هم اكنون در حال استراحت است و مسابقات باشگاهها را تازه به پایان رسانده است.

این دونده نیمه استقامت و دوهای سرعتی در گفت وگو با ایرنا افزود:خوشبختانه تیم پیكان در مسابقات باشگاههای ایران در رشته دوومیدانی موفق به كسب عنوان قهرمانی شد.

وی درباره حرف و حدیث های لیگ امسال نیز گفت:قهرمانی حق پیكان بود و قهرمانی حق تیم پیكان بود.

مرادی در خصوص تمرینات خود نیز گفت:منتظر است تا سمیر خدار به ایران بیاید و تمرینات خود را زیر نظر او دنبال كند.

به گفته وی،قرار است سیمر خدار الجزایری چند هفته آینده به ایران سفر كند و تمرینات خود را به صورت اختصاصی ادامه دهد.

مرادی مسابقات اینچئون كره جنوبی را فرصت خوبی برای خود دانست و گفت:' برای حضور در این رقابتها زیر نظر مربی الجزایری تمرین خواهم كرد'.

به گزارش ایرنا،سجاد مرادی و امیر مرادی از دوندگان دوی نیمه استقامت چهارمحال و بختیاری این فصل را برای تیم پیكان دویدند.

7359

سرخط اخبار استان‌ها