۲۹ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۵۷
کد خبر: 80912315
T T
۰ نفر

معروف:می توانیم یكی از بهترین تیم های جهان باشیم

۲۹ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۵۷
کد خبر: 80912315
معروف:می توانیم یكی از بهترین تیم های جهان باشیم

تهران- ایرنا-كاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت:می توانیم در میان تیم های سطح اول والیبال جهان قرار بگیریم.

به گزارش ایرنا،سعید معروف در نشست خبری پس از مسابقه تیم های ایران و ایتالیا در جام بین قاره ای اظهار داشت: پیش از این در لیگ جهانی دو بازی فوق العاده در خاك ایتالیا با این تیم انجام داده بودیم و ایران و ایتالیا به خوبی از یكدیگر شناخت دارند.

وی ادامه داد: به نظر من كلید مسابقه امروز در پایان ست سوم بود كه با وجود اینكه سه امتیاز عقب افتاده بودیم توانستیم با زدن سرویس های خوب نتیجه را به سود خود تغییر دهیم و پس از آن بهتر بازی كردیم.

معروف گفت: دیروز بازی سختی با برزیل داشتیم و به همین دلیل كار دشواری برای رسیدن به شرایط مطلوب برای مسابقه امروز داشتیم. ایتالیا هم دیروز سه بر یك روسیه را شكست داده بود بنابراین بازی سختی در پیش داشتیم اما به خوبی به پایان رسید و حالا خیلی خوشحالیم.

وی درباره پیشرفت والیبال ایران گفت: در سه سال گذشته والیبال ایران با حضور خولیو ولاسكو شروع به تغییر كرد. در این مدت مسابقات زیادی را در آسیا با پیروزی پشت سر گذاشته ایم و به دو قهرمانی قاره دست یافته ایم.

كاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم های قدرتمند زیادی در اروپا و جهان وجود دارد كه فكر می كنم می توانیم ما هم در میان تیم های برتر جهان قرار بگیریم.

تیم ملی والیبال ایران امروز در دومین مسابقه خود در جام بین قاره ای با نتیجه سه بر دو از سد ایتالیا گذشت.

این دوره از مسابقات با حضور تیم های ایران، ایتالیا، روسیه، برزیل، آمریكا و ژاپن برگزار می شود.

تیم ملی كشورمان از ساعت 10:40 جمعه در سومین مسابقه خود به مصاف روسیه می رود.

ورزشی (6) ** 2024**1440

سرخط اخبار ورزش