۲۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۳:۱۶
کد خبر: 80900697
T T
۰ نفر

رونمايي از رمان « جناب آقاي ديو»

۲۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۳:۱۶
کد خبر: 80900697
رونمايي از رمان « جناب آقاي ديو»

تهران - رمان «جناب آقاي ديو» تازه‌ترين اثر محمدعلي علومي يكشنبه 26آبان ساعت 15در قالب نشست عصر تجربه در سراي داستان رونمايي مي‌شود.

به گزارش ايرنا از بنياد ادبيات داستاني ايرانيان، اين كتاب اولين رمان طنز اجتماعي اين نويسنده است كه با بياني امروزي و روايتي متناسب با هر پيش‌آمد با مضمون طنز-‌تراژدي نوشته شده و از سوي انتشارات عصرداستان به بازار نشر مي‌رود.

«جناب آقاي ديو» كه نويسنده‌اش آن را طنزي كمياب مي‌خواند، داستان ديو سپيدي است كه از ديار ديوها به تهران، تبعيد و با آدم‌ها مواجه مي‌شود و سرانجام با ناله و افسوس و پريشاني به ديار ديوها بازمي‌گردد.

«آذرستان» اولين كتاب اين نويسنده است كه سال 1373منتشر شده و تاكنون 12 عنوان كتاب ديگر به آن اضافه شده است.

«جناب آقاي ديو» با شمارگان 1100 در 260 صفحه با قيمت 12هزار تومان روانه كتابفروشي‌ها مي‌شود.



* بخش تخصصي كارآفريني در كتابخانه علامه طباطبايي راه اندازي شد

با هدف گردآوري منابع علمي وآموزشي و همچنين اشاعه­ي اطلاعات در راستاي تقويت برنامه­هاي آموزشي و پژوهشي فرهنگ سراي كار، بخش تخصصي كارآفريني كتابخانه علامه طباطبايي راه اندازي شد.

اين كتابخانه هم اكنون با برخورداري از كتب و نشريات تخصصي كارآفريني در حال رشد و شكل ­گيري است.

هدف از تاسيس اين بخش كتابخانه گسترش اخلاق و فرهنگ كار، توانمندسازي صاحبان مشاغل، آموزش غير مستقيم به افراد و جلب افراد با توانمندي­ها و علايق گوناگون با استفاده از فضاي كتابخانه به عرصه كارآفريني است.

اين كتابخانه با بيش از 14 هزار جلد كتاب در موضوعات مختلف از قبيل علوم قرآني و حديث، علوم اجتماعي، ادبيات ، تاريخ ، روان شناسي و... 4هزار كتاب كودك و نوجوان و 4 هزار جلد كتاب كمك آموزشي وبا بيش از 2500 نفر عضو به شهروندان خدمات ارائه مي كند.

اين كتابخانه در فرهنگسراي كار واقع شده است.

فراهنگ‌**1630**1588

سرخط اخبار فرهنگ