۲۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۴۰
کد خبر: 80777333
T T
۰ نفر
كانون پرورش فكري كهگيلويه وبويراحمد توانايي كشف استعدادكودكان رادارد

ياسوج - مديركل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان كهگيلويه و بويراحمد گفت:اين كانون با دارا بودن 10 مركز ثابت، دو مركز سيار و دو مركز پستي از ظرفيت خوبي براي كشف و شكوفايي استعدادهاي كودكان و نوجوانان در دوردست ترين نقاط استان برخوردار است.

سيد هاني حسيني روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود:كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان اين استان از ظرفيت هاي بالاي مادي و غيرمادي برخوردار است كه مي توان از كودكان و نوجوانان با استعداد به عنوان سرمايه هاي غير مادي و امكانات، سالن هاي سينما و جلسات به عنوان سرمايه هاي مادي اشاره كرد.

وي تعامل بيشتر دستگاه هاي اجرايي كهگيلويه و بويراحمد با كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان را خواستار شد و بيان كرد: با همكاري اين دستگاه هاي مي توان در بخش هاي مختلف شاهد رشد و شكوفايي بيش از بيش برنامه هاي كانون بود.

حسيني از مراكز فرهنگي هنري ليكك و مركز شماره يك گچساران و باشت و ساير شهرهاي استان به عنوان مراكز مهم براي شناسايي استعدادهاي كودكان و نوجوانان اشاره و بر تعامل هرچه بيشتر دستگاه هاي اجرايي با كانون و مراكز فرهنگي و هنري شهرستان ها تاكيد كرد.

وي با اشاره به تعامل با دستگاه هاي اجرايي كهگيلويه و بويراحمد گفت: اين كانون آمادگي دارد تا يك مركز فرهنگي و هنري در محل شركت نفت گچساران براي كودكان و نوجوانان كاركنان اين شركت تاسيس كند كه اين امر منوط به همكاري شركت نفت در زمينه اهداي يك باب ساختمان است.

671/7533

سرخط اخبار استان‌ها