۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۴۱
کد خبر: 80748241
T T
۰ نفر

جشنواره سرود رضوي در يزد برگزار مي شود

۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۴۱
کد خبر: 80748241
جشنواره سرود رضوي در يزد برگزار مي شود

يزد- مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد گفت: جشنواره سرود رضوي در يزد برگزار مي شود و اين اداره از برپايي اين جشنواره حمايت مي نمايد.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا، بهرام عبدالحسینی در دیدار با اعضای ستاد برگزاری جشنواره سرود رضوی، افزود: این اداره از برپایی جشنواره سرود رضوی كه به همت كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان یزد برپا می شود حمایت می نماید.

وی خواهان مشاركت دیگر دستگاه های فرهنگی استان یزد در هرچه باشكوه برگزارشدن جشنواره سرود رضوی شد.

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به اینكه این اداره در دهه كرامت جشنواره ملی فیلم رضوی را در استان یزد برپا می نماید، گفت: این جشنواره در بخش های مختلف همراه با برنامه های جنبی و تخصصی آغاز بكار می كند.

عبدالحسینی اضافه كرد: جشنواره ملی فیلم مستند و كوتاه رضوی یكی از مهمترین جشنواره های فرهنگی و هنری كشور محسوب می شود كه با تمام توان سعی می نماییم جشنواره در شان امام رضا(ع)در این استان برگزار شود.

وی ادامه داد: جشنواره فیلم مستند و كوتاه رضوی از سری برنامه های یازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است كه به برگزیدگان این جشنواره جوایز نقدی و دیپلم افتخار اهداء می‌شود.

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: این جشنواره در شهریورماه سالجاری در سه بخش ؛داستانی كوتاه ،مستند كوتاه ومستند بلند برگزار خواهد شد.

وی آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره را 20مرداد ماه اعلام كرد و گفت: اعلام آثار پذیرفته شدگان در بخش مسابقه جشنواره 10شهریور اعلام می شود.ك/2

1968/7537

سرخط اخبار استان‌ها