۶ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۹
کد خبر: 80714654
T T
۰ نفر
افتخارات ورزش مازندران ، حاصل اتحاد و همدلي جامعه ورزشي است

ساري - مدير كل ورزش و جوانان مازندران گفت : افتخارات كسب شده ورزش مازندران در سال هاي اخير ، حاصل اتحاد و همدلي جامعه ورزشي است.

' احمد سعادتمند ' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بر این نكته نیز تاكید كرد كه این همدلی در ورزش استان همچنان تا كسب مدال های معتبرتر در میادین بین المللی حفظ خواهد شد .

وی اظهار داشت : پیشرفت و ارتقای جایگاه ملی پوشان مازندران موجب رشد و تعالی بیش از پیش ورزش استان خواهد شد و پیگیری مطالبات ملی پوشان استان یكی از راه های رسیدن به این پیشرفت است .

وی بیان داشت : ورزشكاران مازندرانی در موفقیت های بین المللی ورزشی كشور سهم بسزایی دارند و همواره بخش زیادی از مدال آوری كاروان ورزش ایران را به دوش می كشند .

مدیر كل ورزش و جوانان مازندران افزود : كسب مدال های متعدد ملی پوشان مازندران در مسابقات المپیك ، پارالمپیك، جهانی و آسیایی مهر تایید این ادعا است .

سعادتمند به تلاش برای رفع مشكلات ملی پوشان مازندرانی رشته های مختلف ورزشی تاكید كرد و گفت : كارشناسان اداره كل ورزش و جوانان استان با بررسی های دقیق درصدد رفع موانع پیشروی ملی پوشان و ورزشكاران استان هستند . ك/3

7331/402

سرخط اخبار استان‌ها