۱۲ خرداد ۱۳۹۲، ۷:۴۳
کد خبر: 80681038
T T
۰ نفر
استاندار آذربايجان غربي از تلاش و مجاهدات كارگران تقدير كرد

اروميه - استاندار آذربايجان غربي با تاكيد بر اهميت نيروي انساني در توسعه كشور گفت: تلاش و مجاهدت هاي كارگران به عنوان نيروي محركه اقتصاد و توليد كشور، قابل تقدير است.

وحید جلال زاده عصر روز شنبه در دیدار با نمایندگان جامعه كارگری آذربایجان غربی افزود: كارگران و نیروی كار فعال، باید هموراه مورد توجه و حمایت جامعه ، بخصوص مسوولین باشد.

وی ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به كارگران را یكی از راهكارهای مهم و اساسی برای نیل به اهداف توسعه دانست و اظهار داشت: بهره وری و افزایش كمی و كیفی محصولات ، زمانی اتفاق می افتد كه نیروها كار، مهارت ، توانایی و كارآیی لازم را داشته باشد.

جلال زاده به مبحث كار و گارگر از دیدگاه اسلام پرداخت و اضافه كرد : در دین مبین اسلام كسی كه برای روزی حلال كار و تلاش می كند از ارزش و جایگاهی والایی برخوردار است ، در اخبار و احادیث زیادی كه از ائمه معصومین (ع) به ما رسیده، نشان از مورد توجه بودن كسب و كار در دین مبین اسلام است.

استاندار آذربایجان غربی كارگران استان را انسان های نجیب و خوش اخلاق معرفی كرد و گفت: نجابت و حسن خلق كارگران استان قابل تقدیر است به گونه ای كه در برخورد با مسائل و موضوعات مختلف، قانون فصل الخطاب جامعه كارگری ماست.

جلال زاده، اهلیت و تعامل كارفرمایان و مسوولین واحد های تولیدی و صنعتی استان با جامعه كارگری در افزایش كمی و كیفی تولیدات را اثرگذار دانست و افزود: اگر كارفرمایان تعامل بیشتری با كارگران داشته باشند، ما شاهد افزایش كمی و كیفی تولیدات در استان خواهیم بود.

وی یاد آور شد: مجاهدت های مخلصانه ای كه جامعه كارگری استان در جهت توسعه صنعتی و تولیدی استان انجام می دهند قابل تقدیر است.

جلال زاده كمك به راه اندازی واحد های نیمه فعال و افزایش تولیدات صنعتی استان را از اولویت های اقتصادی استان اعلام كرد و افزود: جلب و جذب سرمایه گذاران و بنگاه های اقتصادی برای راه اندازی مجدد واحدهای نیمه فعال از سیاست های اقتصادی مهم مدیریت استان است و در این راه از تمام سرمایه گذاران استقبال و حمایت می كنیم.

در این نشست كارگران حاضر در این جلسه به نمایندگی از جامعه كارگری ، لوح تقدیری را به دلیل حمایت های بی دریغ آقای جلال زاده از جامعه كارگری و تلاش برای حل مسائل و مشكلات صنفی كارگران به استاندار آذربایجان غربی اهداء كردند.

8136/583

سرخط اخبار استان‌ها