۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۷:۲۸
کد خبر: 80640262
T T
۰ نفر
مدير آموزش و پرورش گلپايگان:معلمان زمينه ساز خلق حماسه سياسي هستند

گلپايگان، اصفهان- مدير آموزش و پرورش گلپايگان گفت: معلمان زمينه ساز تحقق شعار سال حماسه سياسي و اقتصادي هستند.

به گزارش خبرنگارایرنا، 'مهدی اشراقی' روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت شهادت استاد مطهری و مقام معلم در تالار امورتربیتی گلپایگان افزود: معلمان در تحقق شعار امسال سهم بسزایی به خصوص حضور پر شور و نشاط در پای صندوق های رای انتخابات 24 خرداد دارند.

وی با اشاره به اینكه معلمان آموزش و پرورش گلپایگان با قدمتی كهن بخصوص پس از پیرورزی انقلاب همواره در تعلیم و تربیت نونهالان نوجوانان و جوانان این خطه و حضور در صحنه های انقلاب نقش آفرین بودند، افزود: همه اقشار جامعه مدیون فعالیت این قشر فرهیخته هستند.

اشراقی غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدای فرهنگی و عیادت از بیماران فرهنگی و بازنشستگان، تجلیل از پیشكسوتان و بازنشستگان، برگزاری مسابقه كتابخوانی، حضور برخی مدیران شهرستان در مدارس، دیدار با امام جمعه فرماندار و حضور باشكوه فرهنگیان این شهرستان در نماز جمعه را از برنامه های اجرایی این اداره به مناسبت روز معلم عنوان كرد .

مدیر آموزش و پرورش گلپایگان با اشاره به اینكه اكنون دو هزار و 500 معلم در این شهرستان وظیفه تعلیم و تربیت حدود 15 هزار دانش آموز را در 123 مدرسه به عهده دارند، افزود از 23 معلم نمونه این شهرستان تجلیل می شود .

در این آیین فرماندار گلپایگان ،نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس، مسوولان شهرستان و جمع كثیری از معلمان شاغل و بازنشسته گلپایگان شركت داشتند.

شهرستان گلپایگان در 180 كیلومتری شمال غربی اصفهان واقع است

پ/7138/1042

سرخط اخبار استان‌ها