۷ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۳۷
کد خبر: 80594869
T T
۰ نفر
رژيم صهيونيستي يك نماينده و چهار رهبر حماس را بازداشت كرد

تهران- شمار فلسطيني هاي بازداشت شده توسط ارتش رژيم صهيونيستي در كرانه باختري از صبح امروز چهارشنبه تاكنون به ده نفر از جمله يك نماينده مجلس و چهار رهبر حماس بالغ شد .

به نوشته روزنامه 'الحیات' ، شاهدان عینی گفتند كه تعداد زیادی از نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی با یورش به روستای 'البرقه' در شمال غرب نابلس و بازرسی برخی خانه ها ، چهار فلسطینی با نام های 'زید غسان'، 'محمد ناجی'، 'محمد یوسف ابو عمر 'و 'عمار راغب صلاح' را بازداشت كردند.

نیروهای صهیونیستی یك نوجوان 17 ساله فلسطینی دیگر از اردوگاه بلاطه در نابلس را با نام 'محمد ابو عمره' را در حالی كه قصد عبور از ایست نظامی 'الحمرا' در منطقه 'اغوار' در استان 'طوباس' را داشت دستگیر كردند.

نیروهای صهیونیستی همچنین صبح امروز یك نماینده مجلس و چهار رهبر حماس را در شهر الخلیل در جنوب كرانه باختری بازداشت كردند.

یك منبع امنیتی گفت كه نیروهای ارتش اشغالگر 'محمد جمال النتشه' نماینده مجلس را كه دو ماه پیش آزاد شده بود و 'عبد الخالق النتشه' یكی از رهبران حماس را چند ماه پس از آزادی بار دیگر بازداشت كردند.

نیروهای صهیونیستی با یورش به منازل مردم در الخلیل چهار رهبر حماس با نام های 'محمد تحسین شاور'،'أمجد الحموری' و'جواد الجعبری' را دستگیر كردند.

مترجمام*1049**1369
۰ نفر

سرخط اخبار جهان