۲۳ مهر ۱۳۹۱، ۱۰:۰۴
کد خبر: 80369174
T T
۰ نفر
بي باك : خوشحالم ، اميدوارم در مربيگري تيم ملي تكواندو هم مفيد باشم

تهران - مربي جديد تيم ملي تكواندو گفت :‌ از اينكه به اين مسووليت انتخاب شده ، خوشحال است و اميد دارد كه بتواند در اين سمت به تكواندو ايران كمك كند.

به گزارش ایرنا، كادرفنی تیم ملی تكواندو بزرگسالان ایران دیروز(شنبه)باحضور'مهدی بی باك ' قهرمان اسبق جهان تكمیل شد.

پس از حضورتیم ملی تكواندو ایران در بازی های المپیك 2012 لندن، اخبار زیادی در خصوص اضافه شدن یك مربی به جمع كادر فنی تیم ملی ایران منتشر شد كه مسوولان فدراسیون تكواندو پس از مذاكره با گزینه های مدنظر، مهدی بی باك را به عنوان مربی جدید تیم ملی تكواندو ایران انتخاب كردند تا وی در كنار 'فریبرز عسكری' و 'علی محمد بسحاق' به فعالیت بپردازد.

'مهدی بی باك' درگفت وگو باایرنا، ضمن تایید این خبر گفت: چند جلسه را با مسوولان فدراسیون تكواندو برگزار كرده و عصر دیروز (شنبه) توافق نهایی انجام شد تا به عنوان مربی جدید تیم ملی تكواندو بزرگسالان ایران به كادر فنی اضافه شوم.

وی افزود: تیم ملی تكواندو، تمرینات جدید خود را از امروز(یكشنبه) پیگیری می كند و فعالیتم را در آن آغاز می كنم.

بی باك در پاسخ به این سوال كه به عنوان قهرمان جهان چه احساسی ازحضور در كادر فنی دارد، عنوان كرد:از این مساله بسیار خوشحالم، سال ها در تیم ملی تكواندو فعالیت كردم و امیدوارم در مربیگری هم مفید باشم. در این سال ها از تكواندو دور نبوده و در تیم های مختلف كار كرده ام و حالا می خواهم تجربیات خود را در اختیار ملی پوشان قرار دهم.

وی ادامه داد: ما تیم خوبی داریم اما متاسفانه تعدادی از ورزشكاران آسیب دیده هستند و زمان كمی نیز تا آغاز جام جهانی تكواندو داریم كه باید برای رسیدن به بهترین شرایط، برنامه ریزی كنیم.

بی باك گفت: مسابقه های جام جهانی تكواندو روز 3 آذر ماه در كلمبیا آغاز می شود و تلاش می كنیم تا از قهرمانی خود دفاع كنیم. جام جهانی رقابت بزرگی است و باید برای موفقیت در آن

تلاش زیادی انجام داد.

وی در پایان با تاكید بر اینكه تكواندو ایران دارای توانایی های زیادی است، اظهار داشت: بزودی نشست جدیدی با سرمربی تیم ملی تكواندو بزرگسالان ایران خواهم داشت تا در كنار هم شرایط را برای موفقیت های بیشتر این تیم فراهم كنیم.

ورزشی. ** 3783 ** 1589

سرخط اخبار ورزش