۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۵:۵۳
کد خبر: 80134084
T T
۰ نفر
سلسله درس هاي فردوسي پژوهي در سراي اهل قلم برگزار مي‌شود

تهران - كلاس هاي آموزشي 'فردوسي پژوهي' با حضور 'احمد ابومحبوب' پژوهشگر معاصر از دوم خرداد در سراي دايمي اهل قلم پيگيري مي شود.

به گزارش ایرنا از موسسه خانه كتاب، این دوره از كلاس ها برای ارتقای سطح دانش پژوهشگران جوان و همچنین رشد فضای تحقیق در عرصه فردوسی و شناخت اسطوره شناسی در شاهنامه برگزار می شود.

زمان برگزاری این كلاس ها روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 17 تا 18:30 در سرای دایمی اهل قلم و حضور برای پژوهشگران و علاقه مندان این حوزه رایگان است.

احمد ابومحبوب مدرس این دوره آموزشی، نویسنده، پژوهشگر، مترجم،مصحح، مدرس، منتقد، شاعر، ویراستار و داستان‌نویس متولد سال 1335 در تهران است.

'كالبدشناسی نثر در زمینه تئوری سبك شناسی و عملیات سبك شناسی نثر'،'عروض و قافیه و نقد ادبی برای كنكور پیش دانشگاهی ادبیات فارسی'، ترجمه 'فرهنگ چهارزبانه علوم اجتماعی(فرانسه، عربی، انگلیسی و فارسی)، ویرایش 'ناسیونالیسم قرن بیستم'، 'در های و هوی باد'، 'گهواره سبز افرا'، 'احوال و آثار معروف كرخی'، ترجمه 'فمینیسم‌های ادبی' و تصحیح 'دیوان رباعیات اوحدالدین كرمانی' از جمله آثار منتشر شده ابومحبوب هستند.

شروع این كلاس ها از 33 فروردین سال جاری بود كه به علت برگزاری نمایشگاه بین المللی كتاب تهران از روز دوم خرداد پیگیری می شود.

فراهنگ **1630**1588
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ