۳۰ فروردین ۱۳۹۱، ۱۰:۲۱
کد خبر: 80084596
T T
۰ نفر

ساري - رييس اداره راه و ترابري جاده هراز شهرستان آمل گفت: خودروهايي كه درپي ريزش سنگ از كوه در منطقه وانا جاده هراز گرفتار شده بودند، اكنون با ايجاد جاده فرعي در مسير جاده اصلي در حال انتقال هستند.

'علی نوری پور' روزچهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: خوشبختانه در این حادثه به هیچ راننده و خودروی عبوری در محل ریزش سنگ در منطقه وانا جاده هراز آسیبی وارد نشده است.

وی افزود: به نظر می رسد بارش باران شب گذشته و صبح امروز (چهارشنبه) درمنطقه كوهستانی لاریجان و سست شدن سنگ ها ، علت اصلی ریزش كوه و انباشت سنگ در سطح جاده هراز باشد.

رییس اداره راه وترابری جاده هراز آمل، با اشاره به تعداد زیاد خودروهای متوقف شده در منطقه گفت: با كمك پلیس راه و راهداری خودروها در حال انتقال از مسیرفرعی ایجادشده هستند.

وی اظهارداشت: هم اكنون نیروهای راهداری جاده هراز با بكارگیری تجهیزات و امكانات لازم خودرویی در حال بازكردن راه و برداشتن سنگ از سطح جاده هستند.

نوری پور ابراز امیدواری كرد تا قبل از ظهر امروز مسیر مسدود شده جاده هراز باز و برای تردد خودروها آماده شود.

وی با اشاره به اینكه باگرم شدن هوا و ذوب برف درمنطقه كوهستانی لاریجان درطول جاده هراز امكان ریزش سنگ های سست وجود دارد، از رانندگان این جاده پرتردد خواست با سرعت قانونی حركت و فاصله با خودروهای جلویی خود را رعایت كنند.ك/3

7327/503

سرخط اخبار استان‌ها