۱۵ اسفند ۱۳۹۰، ۱۱:۴۶
کد خبر: 80023840
T T
۰ نفر

مديرروابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان استان يزد گفت: گردهمايي مديران روابط عمومي هيئت هاي ورزشي استان دارالعباده و دارالعلم يزد،امروزعصر در محل اين اداره كل برگزار مي شود.

رضا نارگانی روز دوشنبه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، افزود: این نشست به همت اداره كل ورزش و جوانان استان و با حضور سید غلامرضا كمانه مدیر كل ورزش و جوانان استان برگزار می شود.

مشاور جوان مدیر كل ورزش و جوانان استان یزد ضمن تقدیر از حمایت بسیار خوب مدیركل و معاونان ورزش و جوانان استان و اصحاب رسانه ، گفت: همین حمایت ها در نهایت منجر به آن شد كه این روابط عمومی ، طی سال های اخیر، به عنوان روابط عمومی برتر و ویژه كشور انتخاب شود.

مسئول روابط عمومی اداره كل ورزش و جوانان استان یزد گفت: اگر همه افراد در یك اداره خوب كار كنند، ولی روابط عمومی ها در انعكاس آن ضعیف عمل نمایند كارها ابتر و بی فایده می ماند.

نارگانی گفت: تا كنون چندین نشست و كارگاه آموزشی برای مسئولان روابط عمومی هیئت های ورزشی استان برگزار شده و در پایان این نشست، گواهی شركت در نشست و هدایایی به رسم یادبود، به مدیران روابط عمومی هیات ها و ادارات برتر اهدا خواهد شد. ك3

1968/7537

سرخط اخبار استان‌ها