۲ تیر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7957004
T T
۰ نفر

صدراعظم اتریش راهی فلسطین اشغالی شد

۲ تیر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7957004
صدراعظم اتریش راهی فلسطین اشغالی شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/04/02 سیاسی.صدراعظم.اتریش.اسراییل وین - ورنر فایمن صدراعظم اتریش بعنوان نخستین رییس دولت یک کشور خارجی پس از حمله رژیم صهیونیستی به کاروان فعالان صلح غزه، روز چهارشنبه راهی فلسطین اشغالی شد.
آنگلیکا فیگلسخنگوی مطبوعاتی دفتر صدراعظمی اتریش روز چهارشنبه در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار ایرنا در وین گفت که صدراعظم اتریش در این سفر دو روزه با تسیپی لیونی رییس حزب مخالف دولت، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و شیمون پرز رییس رژیم صهیونیستی دیدار خواهد کرد.
فیگل افزود، صدراعظم اتریش همچنین در رام الله با محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین و سلام فیاض دیدار و گفت و گو خواهد کرد.
صدراعظم اتریش پیش از ترک وین با اشاره به دیدار خود با کاترین اشتونمسوول هماهنگی سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت:مواضع مشخص اتحادیه اروپا را در خصوص نوار غزه به مقامات اسراییل ارائه خواهم کرد.
سفر صدراعظم اتریش در حالی انجام می شود که بسیاری از نهادها و گروه های مختلف اسلامی در بیانیه ای از وی خواستند که به منظور همبستگی با فعالان صلح سفر خود به اسراییل را لغو کند.
عمر الراوی عضو حزب سوسیال دموکرات و نماینده مجلس شورای شهر وین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در وین گفته بود که در این نامه از صدراعظم اتریش خواسته شده بود که به منظور همبستگی با فعالان صلح در کاروان آزادی این سفر را لغو کند.
اروپام **1440**2270* 1514 شماره 087 ساعت 14:05 تمام
۰ نفر

سرخط اخبار جهان