۸ آذر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7522046
T T
۰ نفر
رییس فدراسیون جانبازان: تنها کسب سهمیه برای حضور در پارالمپیک کافی نیست ......................................................................
یزد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 08/09/86 داخلی.ورزشی.جانبازان.
رییس فدراسیون جانبازان و معلولین کشور گفت: تنها کسب سهمیه برای اعزام ورزشکاران جانباز و معلول به پارالمپیک 2008 پکن کافی نیست.
" محمود خسروی وفا " روز پنجشبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در یزد افزود: این ورزشکاران باید به رکورد مورد نظر فدراسیون نیز دست یابند تا زمینه حضورشان در پارالمپیک فراهم شود.
وی تصریح کرد: افرادیکه احتمال زیاد کسب مدال دارند به پارالمپیک اعزام خواهند شد.
خسروی وفا افزود: این امر شاید حقوق ورزشکارانی که موفق به کسب سهمیه شده اند را ضایع کند ولی از نظر فدراسیون، پارالمپیک صحنه کسب تجربه نیست بلکه برای کسب مدال و افتخارآفرینی برای ایران دراین مسابقات شرکت خواهیم کرد.
وی گفت: انتظار جامعه و مسوولان نیز از فدراسیون جانبازان و معلولین این است که ورزشکاران زیر مجموعه با حضور درپارالمپیک و کسب مدال های رنگارنگ برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.
خسروی وفا ، با اشاره به اینکه ایران در مسابقات پارالمپیک درچهار رشته تیمی و چهار رشته انفرادی حضور خواهد داشت افزود: والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، گلبال و فوتبال رشته های تیمی و جودو ، وزنه برداری ، دوومیدانی و تیراندازی نیز رشته های انفرادی هستند که ورزشکاران این رشته ها از ایران اعزام می شوند.
وی در بخش دیگری با اشاره به کسب مقام سومی بانوان والیبال نشسته ایران در آسیا افزود: تنها دو تیم از آسیا در پارالمپیک شرکت می کنند اما در صورتیکه یکی از تیم های موفق به کسب سهمیه شده در مسابقات شرکت نکند بانوان ما می توانند به پارالمپیک اعزام شوند.
خسروی وفا همچنین اظهار داشت: در سالهای اخیر فدراسیون های مختلف تعامل خوبی را با فدراسیون جانبازن و معلولین داشته و در تهیه امکانات ورزشی و سالن های تمرینی همکاری مناسبی به عمل آورده اند.
رییس فدراسیون جانبازان و معلولین خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی و رایزنی های صورت گرفته درسالجاری،برای نخستین بارمربیان وداوران فدراسیون های مختلف با تشکیل کلاس های توجیهی می توانند با فدراسیون جانبازان و معلولین نیز همکاری کنند.
خسروی وفا گفت: وقوع چنین امری مستلزم حضور این افراد در دوره های آموزشی کوتاه مدت برای آشنایی آنها با ورزش جانبازان و معلولین است. ک/3 7537/ 1027/546 شماره 356 ساعت 16:56 تمام
۰ نفر