۱۵ اسفند ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7516535
T T
۰ نفر
ارتقای جایگاه علمی و معنوی دانش آموزان ضروری است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/12/15 فرهنگی.مدارس.علمی گنبدکاووس - معاون پرورشی و تربیت بدنی رییس سازمان آموزش و پرورش گلستان برضرورت تلاش بیشتر معلمان بویژه مربیان پرورشی جهت ارتقای سطح علمی و معنوی دانش آموزان تاکید کرد.
علی اصغر جباری روز پنج شنبه درآیین تجلیل ازمربیان پرورشی شهرستان گنبدکاووس، گفت: رسالت و کار اساسی دست اندرکاران آموزش و پرورش، بیداری فطرت دانش آموزان است.
وی افزود: برای بیداری فطرت دانش آموزان معلمان بایستی با کلام محبت آمیز خود آنان را جهت کسب علم و معرفت تشویق و ترغیب نمایند.
جباری آموزش و پرورش را از با نفوذترین نهادها در امر تعلیم و تربیت دانست و اضافه کرد: دست اندرکاران این نهاد سرمایه های بزرگی در اختیار دارند که برای تعلیم و تربیت آنان از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس نیز دراین آیین طی سخنانی با گرامیداشت مناسبت های ماه ربیع الاول بویژه میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی (ص ) و آغاز هفته وحدت، برضرورت حفظ وحدت بین آحاد مختلف مردم تاکید کرد.
آخوندعبدالباسط نوریزاد گفت: رمز موفقیت و پیروزی انقلاب ما وحدت کلمه بود که باید این وحدت برای خنثی کردن توطئه های دشمنان انقلاب و اسلام همواره حفظ شود.
وی همچنین برضرورت تربیت اخلاقی و ترویج 3 اصل اخلاقی محبت به پیامبر(ص ) ، محبت به اهل بیت پیامبر(ص ) و محبت به علمای دین از سوی معلمان به دانش آموزان تاکید کرد.
ایوب منصوری مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز دراین آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بعنوان موسسان نهاد امور تربیتی درکشور، برضرورت تربیت صحیح نسل آینده کشور تاکید کرد و گفت: برای رشد و اعتلای هرچه بیشتر علمی کشور به تربیت صحیح اسلامی نیاز داریم.
محسن جعفری معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس از دیگر سخنرانان این همایش نیز درسخنانی با قدردانی از تلاش تمامی معلمان بویژه مربیان پرورشی، گفت: مربیان پروشی درصف مقدم تعلیم و تربیت هستند که باید براساس آموزه های دینی به تربیت و پرورش آینده سازان این مرز و بوم اهتمام ورزند.
درپایان این همایش که فرماندار و برخی مسوولان گنبدی نیزدرآن حضور داشتند، از تعدادی مربی پرورشی این شهرستان که در مسابقات استانی و کشوری مقام کسب کرده بودند، تجلیل شد.
آموزش و پرورش شهرستان 290هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان حدود 59هزار دانش آموز در سه مقطع تحصیلی دارد.ک/2 /7479/ 622/506 شماره 137 ساعت 13:31 تمام
۰ نفر