۳ اسفند ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7513409
T T
۰ نفر
زمان رسیدگی به پرونده ای قضایی میاندوآب به 20 روز کاهش یافت ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/12/03 اجتماعی.دادگستری.پرونده های قضایی میاندوآب، مهاباد- رییس دادگستری میاندوآب اعلام کرد: زمان رسیدگی به پرونده های قضایی این شهرستان به 20 روز رسیده است.
مصطفی حبیبی روز شنبه در همایش اعضای ستاد مردمی پیشگیری و حفاظت اجتماعی ، اینشهرستان گفت: شروع به کار هیاتهای حل اختلاف و فعالیتهای شبانه روزی قضات و عملکرد مطلوب اعضای ستاد مردمی پیشگیری و حفاظت اجتماعی عامل کاهش زمان رسیدگی به پرونده های قضایی بوده است.
وی، تعداد پرونده های قضایی موجود در دادگستری این شهرستان را حدود یکهزار مورد اعلام کرد و افزود: این کاهش در حالی است که در ابتدای امسال بیش از شش هزارو 480 پرونده در دادگستری میاندوآب در حال رسیدگی بود.
حبیبی با اشاره به آثار مطلوب ستاد مردمی پیشگیری و حفاظت اجتماعی لزوم تقویت و مشارکت و همکاری بیشتر مردم با این ستاد را یادآور شد.
رییس ستاد مردمی پیشگیری و حفاظت اجتماعی میاندوآب نیز در این همایش گفت: در زمان حاضر 450 نفر از خواهران و برادران متعهد و خوش نام میاندوآب با این ستاد همکاری دارند که در 43 هسته تشکل یافته اند.
عزیزالله علیزاده افزود: امسال 600 مورد تذکر لسانی، امر به معروف و نهی از منکر در این شهرستان انجام گرفته که نتایج مطلوبی داشته است.
میاندوآب با 255 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار گرفته است.
583/7507/587 شماره 083 ساعت 11:15 تمام
۰ نفر