۱۱ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7493427
T T
۰ نفر
مردم یزد: جنایات صهیونیستها در غزه، مقدمه ی پیروزی مسلمانان است ...............................................................
یزد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 11/10/87 سیاسی.فلسطین.غزه.صهیونیست.
یزد-اقشار مختلف مردم یزد،جنایات اخیر رژیم اشغالگر قدس در غزه و شهادت مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین را محکوم کرده و آن را مقدمه پیروزی مسلمانان دانستند.
مردم مومن یزد که این روزها درایام سوگواری سالار شهیدان سیاه پوش هستند، غزه را کربلای دیگر توصیف کردند که مردم بی دفاع آن بدست یزیدیان زمانه قتل عام می شوند.
آنان تصریح کردند: آنگونه که امام حسین (ع) در جنگ با کفار نصرت الهی را دید،کشتار فلسطینیان نیز مقدمه پیروزی مسلمانان بر صهیونیستها خواهد بود.
تعدادی از آنها در گفت و گو با ایرنا از مجامع بین المللی خواستند ، تا مانع تداوم جنایت بیشتر صهیونیست های نژادپرست در سرزمین های اشغالی فلسطین شوند.
یک شهروند یزدی با جنایت آمیز خواندن حملات در غزه ، آمادگی خود را برای دفاع از مسلمانان بی دفاع سرزمین فلسطین اعلام کرد.
" احمد دهقان" افزود: وظیفه هر مسلمان آزاده ای است تا در راه دفاع از مظلومان بپاخیزد.
یک شهروند دیگر یزدی نیز گفت: رژیم غاصب صهیونیستی با جنایات خود نشان داد که پایبند به هیچیک از اصول و قوانین بین المللی نیست.
"عباس حسینی"بااعلام آمادگی برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین خواستار اقدام فوری مجامع بین المللی برای جلوگیری از جنایات بیشتر رژیم اشغالگر قدس شد.
شهروند دیگری نیز اقدام مزدوران صهیونیستی در به شهادت رساندن مردم به خصوص کودکان را ددمنشانه توصیف کرد و گفت: سربازان این رژیم حتی از کشتار کودکان و نوجوانان بیگناه فلسطینی نیز باکی ندارند.
"مهدی توسلی" این امر را نشاندهنده عمق کینه و نفرت رژیم صهیونیستی از مسلمانان جهان بویژه مبارزان فلسطینی عنوان کرد.
وی تنها راه نجات قدس شریف از چنگال اسراییل غاصب را ادامه انتفاضه و یاری رساندن دیگر مسلمانان جهان به مردم فلسطین دانست.
"فاطمه سهیلی"، خانم خانه دار یزدی نیز بر حمایت قاطع مردم کشورمان از مبارزات مردم فلسطین تاکید کرد.
وی با محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی در غزه خاطرنشان کرد:درصورت حکم رهبری، کفن پوشیده و از خاک و شرف مردم فلسطین دفاع خواهیم کرد.
وی تنها راه نجات مردم فلسطین را مبارزه و نهراسیدن از رژیم اسراییل برشمرد و عامل اصلی تداوم و تشدید این جنایات را حمایت های آمریکا از اشغالگران قدس معرفی کرد.
یک دانشجوی یزدی نیز بامحکوم کردن جنایت اخیر رژیم صهیونیستی، خواستار همکاری روزنامه نگاران و رسانه های جمعی کشورهای مسلمان برای رسوا ساختن صهیونیست های نژادپرست و جنایتکار شد.
وی با اعلام انزجار از این جنایات خواستار همبستگی مسلمانان برای بیرون راندن رژیم غاصب قدس از سرزمینهای اشغالی شد.
تعدادی از روحانیون یزد نیز در گفت وگو با ایرنا، جنایات وحشیانه رژیم جعلی اسراییل در سرزمین های اشغالی فلسطین بویژه غزه را بشدت محکوم کردند.
یکی از روحانیون یزد گفت:اسراییل غاصب باید بداند که ملت های مسلمان حامی مردم مظلوم فلسطین هستند.
حجت الاسلام "سید ابوالفضل موسوی" تاکید کرد: باید با حمایت از مردم غزه وفاداری خودرا نسبت به مظلومان جهان بویژه مردم ستم دیده فلسطین اعلام کنیم.
وی افزود:مردم غزه در شرایط کنونی به حمایت همه جانبه مسلمانان جهان نیاز دارند چرا که بیت المقدس قبلگاه اول مسلمانان بعنوان یک نقطه وحدت برای مسلمین می تواند مطرح باشد.
وی بر استکبار ستیزی و مبارزه بارژیم غاصب اسراییل و حامیانش تاکید کرد و خواستار همبستگی ملت های مسلمان در برابر این جنایات شد.
یکی دیگر از روحانیون یزد با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب اسراییل و کشتار مردم بی دفاع و مظلوم غزه گفت: جنایات صهیونیست ها در گوشه و کنار جهان بر هیچ کس پوشیده نیست.
حجت الاسلام"محمد دهقان" افزود:امام راحل با تدبیری عالمانه راه مبارزه با استعمار را به مسلمانان نشان داد و ما باید با پیروی از رهنمودهای حضرت امام (ره ) و مقام معظم رهبری با استکبار مبارزه کنیم.
وی خاطرنشان کرد:حمایت از مسلمانان جهان بویژه مواضع مردم مظلوم فلسطین وظیفه دینی و شرعی همه ماست و نباید از آن عدول کنیم.
به گفته وی ، حمایت از مردم فلسطین حمایت از اسلام و مسلمانان در سراسر گیتی است.
وی اظهار امیدواری کرد: حمایت همه جانبه از فلسطینی ها، قوت قلبی برای ادامه مبارزه مردم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی باشد.
یکی دیگر از روحانیون شهر یزد ضمن اعلام همدردی با مردم غزه،جنایات رژیم غاصب اسراییل را نسل کشی تاریخی در جهان دانست.
حجت الاسلام"محمدرضا احمدی " خواستار شکسته شدن سکوت مجامع بین المللی و سازمان های به اصطلاح مدافع حقوق بشر درقبال این جنایات شد و گفت:این روزها که جنایات رژیم جعلی اسراییل در سرزمین های فلسطین به اوج رسیده است ندای " کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا " در اذهان تداعی می شود.
وی گفت: کشتار کودکان، زنان و مردان مظلوم غزه جنایاتی هولناک است که تاریخ هیچگاه آن را فراموش نخواهد کرد.ک/4 688/651/1027/543 شماره 331 ساعت 14:17 تمام
۰ نفر