۲۶ مرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7126996
T T
۰ نفر
قایقرانان برتر ایران جهت اعزام به مسابقات جهانی وآسیایی برگزیده شدند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/05/26 ورزش.داخلی.اردوی قایقرانی زنجان - نماینده فدراسیون قایقرانی رشته رویینگ در زنجان ، گفت: تعداد 10 قایقران برتر ایران جهت اعزام به مسابقات جهانی و آسیایی در رشته رویینگ بانوان ، برگزیده شدند.
جعفر نورپور روزسه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شش نفر از این ورزشکاران قایقران به مسابقات جهانی اسلوانی و چهار نفر مابقی نیز به مسابقات آسیایی کره جنوبی اعزام خواهند شد.
وی ، اظهار داشت: مریم سعیدی و سولماز عباسی از تهران در رشته رویینگ دونفره بزرگسالان ، حمیرا برزگر و نازنین ملایی از تهران و منا شادمهر از زنجان و شادی فرج پور از گیلان در رشته رویینگ چهار نفره جوانان ، در مسابقات جهانی اسلوانی حاضر خواهند شد.
نورپور، زمان اعزام این شش ورزشکار قایقران به مسابقات جهانی را مردادماه جاری ذکر کرد و گفت: این رقابت ها در واقع با هدف کسب سهمیه حضور در مسابقات المپیک 2012 لندن برگزار می شود.
وی ، افزود: مهسا جاور و لادن نایبی از زنجان و گیلان در رشته رویینگ دونفره جوانان و فرحناز عشقی و رویا عباسی نیز از زنجان و آذربایجان غربی در رشته رویینگ دو نفره بزرگسالان، با حضور موفق در رکوردگیری توانستند مجوز حضور در مسابقات آسیایی کره جنوبی که نیمه دوم امسال برگزار خواهد شد ، را کسب کنند.
نماینده فدراسیون قایقرانی رشته رویینگ در زنجان، اظهارداشت: برای انتخاب این تعداد ورزشکار برتر ایران جهت اعزام به رقابت های برون مرزی، از قایقرانان برتر توسط مسوولان و مربیان فدراسیون قایقرانی و اسکی روی آب ، رکوردگیری شد تا بهترین ها انتخاب شوند.
به گفته نورپور عمران پورعسگرپرست بعنوان رییس کمیته رویینگ فدراسیون قایقرانی و اسکی روی آب ، مایک دیوید هیل و جاوید سرابی به ترتیب عنوان سرمربی و مربی تیم ملی ، جعفر نورپور نماینده فدراسیون ، بهناز مرادخانی و مینا مومیایی و صحرا ذولقدر نیز به ترتیب به عنوان کمک مربی و سرپرست، در این تست گیری حضور داشتند.
وی ، زمان این رکوردگیری را صبح روز گذشته /دوشنبه / اعلام کرد و تصریح کرد: رکوردگیری از ورزشکاران قایقران در سد گلابر زنجان و در مسافت دو هزار متر انجام شد.
به گزارش ایرنا ، اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی ایران از 12 مرداد ماه جاری در سد گلابر زنجان و با حضور 32 ورزشکار قایقران برتر استانهای زنجان ، تهران، گیلان، فارس ، مازندران، آذربایجانغربی و کرمانشاه برپا شده و تا 29 همین ماه نیز ادامه خواهد داشت.
597/522/ 1645 شماره 062 ساعت 11:37 تمام
۰ نفر