۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7111116
T T
۰ نفر
قهرمانی لیگ دسته اول بسکتبال باشگاههای کشور به کاله رسید ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/02/27 ورزش.بسکتبال.لیگ دسته اول.مازندران ساری - تیم بسکتبال کاله آمل با شکست حریف زنجانی خود توانست قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور را به خود اختصاص دهد .
به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم کاله آمل در دیدار سوم و پایانی فینال لیگ دسته اول بسکتبال که عصر روز سه شنبه در سالن شهید سجودی بابل برگزار شد توانست شهرداری زنجان را با نتیجه 82 بر 71 شکست دهد.
بسکتبالیست های تیم کاله در یک بازی منسجم و حساب شده و با تشویق های پی در پی تماشاگران بابلی توانستند مقام اول این دوره از مسابقات را بدست آورند و جشن قهرمانی را با تشویق های بی وقفه تماشاگران در سالن شهید سجودی بابل برگزار کردند .
به نظر می رسد همزمانی برگزاری مسابقات فینال لیگ برتر و دسته اول باشگاه های کشور موجب شد تا مسئولان فدراسیون بسکتبال در این دیدار حضوری کم رنگ داشته باشند .
تیم کاله مازندران که در بازیهای این فصل بسیار خوب ظاهر شده و اجازه هنرنمایی به هیچ حریفی نداده بود در مجموع سه دیدار فینال قهرمانی باشگاه های کشور ، توانست دو دیدار را به نفع خود به پایان برساند و قهرمان شود .
تیم کاله مازندران پیش از این در بازی دوم نیز که روز گذشته برگزار شد توانست با برتری برابر شهرداری زنجان تکلیف قهرمان مسابقات امسال لیگ دسته یک باشگاه های بسکتبال کشور را به بازی سوم بکشاند .
دو تیم کاله مازندران و شهرداری زنجان در دومین دیدار عصر دیروز در سالن ورزشی شهید سجودی بابل به مصاف هم رفتند که تیم کاله با نتیجه 68 بر 56 میهمان خود تیم شهرداری زنجان را شکست داد.
تیم شهرداری در بازی نخست که چهارشنبه هفته گذشته در زنجان برگزار شد تیم کاله مازندران را با نتیجه 74 بر 65 شکست داده بود.
پیش ازاین دو تیم کاله مازندران وشهرداری زنجان با صعود به دیدارپایانی این مسابقات، حضور خود درمسابقات فصل آینده لیگ برتر باشگاه های کشور را قطعی کرده بودند. ک/2 519/402/506 شماره 186 ساعت 19:59 تمام
۰ نفر