۲۳ فروردین ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6500907
T T
۰ نفر

معاون اموردریایی سازمان بنادر:

۲۳ فروردین ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6500907
معاون اموردریایی سازمان بنادر: 60 فروند شناورمغروق ازآب خارج می شود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/01/23 اقتصاد.حمل و نقل.دریایی تهران- معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با اعطای اختیارات به تعدادی از بنادر حدود 60 فروند شناور مغروق طی امسال و سال آینده از آب خارج می شود.
سعید ایزدیان ، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت : به نظر می رسد امکان خروج برخی شناورها با تسهیلات اندک وجود داشته باشد و به همین دلیل به تعدادی از بنادر اختیارات خارج کردن شناورهای مغروق از آب داده شده است .
**سرعت عمل مناسب در رفع آلودگی نفتی دیلم ایزدیان با اشاره به آلودگی نفتی که سال گذشته در سواحل دیلم رخ داد، گفت: با وجود مشکلات جوی و شرایط توفانی که بردریا حاکم بود، در رفع مناطق آلوده نفتی سرعت عمل مناسبی داشتیم.
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد : درزمان حاضر آلودگی نفتی از دریا به طورکامل رفع شده است .
وی با یادآوری آلودگی نفتی مناطق ساحلی دیلم گفت : با امکانات موجود و به کارگیری گروه های تخصصی،سواحل صخره ای و ماسه ای و زیربناهای بندری پاکسازی شد.
ایزدیان تاکید کرد : سال گذشته رفع آلودگی سواحل به علت توفانی بودن دریا با مشکلاتی مواجه بود ، آلودگی به سرعت وارد دریا شده و با همان سرعت به وسیله امواج به ساحل بازمی گشت .
وی با بیان اینکه به دلیل شرایط توفانی دریا فرصتی برای استقرار امکانات و تجهیزات مقابله با آلودگی فراهم نمی شد، گفت: با این حال این مناطق پاکسازی شد .
مقام مسئول در سازمان بنادر تاکید کرد: درزمان حاضر برای مقابله با هر گونه آلودگی احتمالی از نظر سرعت عمل و تجهیزات ، مشکل خاصی نداریم.
یاد آور می شود :بهمن ماه سال گذشته براثر شکستگی خط لوله انتقال نفت در یکی از مناطق جنوبی کشورحدود 20کیلومتراز سواحل شهرستان دیلم به لکه های نفتی آلوده شد.
اقتصام ** 2021 1601** شماره 011 ساعت 10:47 تمام
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد