۱ آبان ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6120526
T T
۰ نفر
امکانات آموزشی بخش فنی و حرفه ای خوزستان جوابگو نیست ....................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 01/08/1390 اجتماعی.آموزش.آموزش اهواز- مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: تجهیزات و امکانات آموزشی موجود در حوزه فنی و حرفه ای و کاردانش در استان خوزستان جوابگو نیست.
" رحمن فلاحی" یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بخش فنی و حرفه ای استان از برنامه پنجم توسعه بسیار عقب است و نتواسته به شرایط ایده آل موجود در این برنامه دست یابد.
وی گفت: هر چند که تلاش شد امسال در حدود 38 درصد از برنامه های پنجم توسعه در بخش فنی و حرفه ای عملی شود.
فلاحی افزود: در بخش یک نوبته کردن مدارس نیز از سایر استان ها عقب هستیم هر چند که با شرایط موجود بسیار تلاش شد تا این طرح به خوبی در استان اجرا شود.
وی با اشاره به تجهیزات مورد نیاز در بخش فنی و حرفه ای استان بیان داشت: در سال گذشته قرار بر این بود تا تجهیزات بخش فنی و حرفه ای در استان برای محصلان در این بخش فراهم شود.
مدیر کل آموزش و پرورش استان بیان داشت: طبق برنامه سال گذشته 160 میلیارد ریال برای تامین تجهیزات در بخش فنی و حرفه ای در نظر گرفته شد که قرار بود80 میلیارد ریال از این مبلغ پرداخت شود و تا کنون 40 میلیارد ریال پرداخت شده است.
وی گفت: در حال حاضر تجهیزات و امکانات موجود در کلاس ها و سوله های آموزشی در بخش فنی و حرفه ای و کار و دانش نامناسب است و نیاز به تخصیص اعتبار دارد.
وی گفت: در حال حاضر سرانه هر دانش آموز دراستان 350 هزار ریال است که اصلا کافی نیست و نیاز های آموزشی آن را برطرف نمی کند.
ک/ 3 7158
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه