۲۴ آذر ۱۳۹۷، ۱۶:۳۸
کد خبر: 83135292
T T
۰ نفر
حضور با بصیرت مردم نقشه های دشمنان را ناكام گذاشته است

كرج –ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت كشور با اشاره به توطئه های دشمنان علیه ایران اسلامی گفت: حضور با بصیرت مردم در عرصه های مختلف ، نقشه های دشمنان را ناكام گذاشته است.

به گزارش ایرنا،جواد ناصریان روز شنبه در آیین تكریم و معارفه استاندارالبرز افزود: امروز دشمنان به ویژه پس از روی كارآمدن ترامپ رئیس جمهور آمریكا به دنبال ایجاد شكاف بین مردم و نظام اسلامی هستند.
وی ادامه داد: مردم همیشه با بصیرت ورود كردند و مانع برنامه ریزی های غرب شدند چنانچه در اغتشاشات امسال دیدیم كه با حضور مردم بابصیرت نقشه های دشمنان نقش برآب شد.
معاون وزیر كشور اظهار داشت: حضور مردم در صحنه به خاطر عملكرد مسئولان نبوده بلكه اعتقاد آنان به نظام ،رهبری و امنیت كشور است.
وی یاد آورشد: مردم شایسته بهترین خدمات هستند بنابراین مسئولان باید تمام تلاش خود را بكنند و با حفظ كرامت و همراهی نمایندگان مجلس، گروه های سیاسی و نخبگان سیاسی ، روحانیت معزز باید بتوانیم بیشترین خدمات را به اقشار مختلف مردم ارایه دهیم.
معاون وزیركشور دربخش دیگری از سخنانش گفت : استاندار جدید البرز فردی بسیار توانمند و مجرب است كه در استان های مختلف ودر حوزه های متعدد فعالیت داشته بنابراین دولت مجاب به انتصاب او شده است.
ناصریان خاطرنشان كرد: انتظار دولت تدبیر وامید و وزیر كشور از استاندار جدید البرز آن است كه برنامه ریزی های لازم را برای حل مشكلات داشته باشد.
معاون وزیر كشور افزود: از استاندار البرز انتظار می رود شاخصه هایی مانند اعتدال و همراهی با نظام و دولت، اولویت دهی به جوانان و بانوان در انتصاب كاركنان و مدیران استانداری البرز رعایت كند.
ناصریان افزود: جانشین پروری، كادر سازی ازظرفیت موجود استانداری با نظارت كشوری از جمله موضوعات دیگر دراین زمینه است.
وی گفت: ازظرفیت سایر دستگاه ها در جذب نیروی متعهد و متخصص نیز باید استفاده شود و امروز یكی از شاخص های ارزیابی استانداران و فرمانداران تكریم ارباب رجوع است.
ناصریان درخصوص دلایل جابجایی استاندارالبرز نیز بیان داشت: با تصویب ابلاغ قانون منع بكارگیری بازنشتسگان 14 استاندار،12 معاون استاندار و پنج فرماندار كشور از جمله استاندار البرزتغییركرد.
ناصریان افزود: با وجود توصیه هایی كه دراین زمینه به وزیر كشور می شد اما شخص وی با تمكین به قانون این مهم را به انجام رساند.
وی گفت:وزارت كشور 25 هزار پرسنل دارد كه با تمكین به قانون یك نفر نیروی بازنشسته درآن مشغول به كار نیست.
معاون وزیر كشور ادامه داد: در انتخاب استانداران وفرمانداران شاخص هایی مختلفی در وزارت كشور تدوین شده است.
وی اظهار داشت : با اختلافات قومی و قبیله ای، سیاسی هیچ سرمایه گذار و سپرده گذاری فعالیت نخواهد داشت و سرمایه گذاران داخلی و خارجی به دنبال آرامش هستند.
وی ادامه داد: حجم بالای سرمایه گذاری درالبرز موید این امراست كه آرامش سیاسی درآن برقرار بوده و همكاری نمایندگان مجلس و مسئولان با محوریت روحانیت این مهم را به اثبات رسانده است.
ناصریان خاطرنشان كرد: طبق بررسی هایی كه در وزارت كشور انجام شده روزانه حدود پنج میلیون نفر به دستگاه های اجرایی كشور مراجعه می كنند كه براین اساس میز خدمت راه اندازی شده است .
وی اضافه كرد: استانداران و فرمانداران ایده میز خدمت و مراجعه مردم را پیگیری كنند تا یك نفر ناراضی نباشد، اگر یك فرد ناراضی بود تذكر و حتی اگر نیاز شد برخورد شود.
ناصریان گفت: یكی از مشكلات مردم فاصله گرفتن مدیران از جامعه است بنابراین انتظارمی رود استانداران و فرمانداران به همراه مدیران استان ها نشست های منظمی با مردم داشته باشند تا به سرعت مشكلات مردم حل شود.
وی یاد آورشد: برخی فشارها سبب شده تا بنگاه های اقتصادی تحت تاثیر قرارگیرند و برای جلوگیری از تعطیلی این بنگاه ها با همراهی اتاق های بازرگانی ،اصناف و بخش خصوصی باید تلاش ویژه ای داشت.
ناصریان گفت: پدیده های شوم قاچاق كالا ، ارز و مواد مخدر باید به صورت ویژه ازسوی استانداران مورد توجه قرار گیرد.
دراین آیین حكم انتصاب عزیزاله شهبازی استاندارجدید البرز ازسوی معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر كشور اهداء شد .
شهبازی ششمین استاندار البرز پس از شكل گیری این استان است.
8029/ 6155

سرخط اخبار استان‌ها