۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۴۶
کد خبر: 83078954
T T
۰ نفر
وزير فرهنگ و ورزش رژيم صهيونيستي وارد ابوظبي شد

تهران- ايرنا- 'ميري رگو' وزير فرهنگ و ورزش رژيم صهيونيستي در اقدامي تحريك آميز عليه مردم فلسطين و ديگر اعراب، صبح امروز براي شركت در مراسم مسابقه سالانه جودو وارد ابوظبي پايتخت امارات شد.

به گزارش روز جمعه ايرنا از شبكه خبري الميادين، 'رگو' در راس هياتي متشكل از 'يوسي شرعبي' مديركل وزارت ورزش و 'گاي عنبار' رئيس دفتر آن و 'حن كدم ' معاون و چند تن از محافظان خود وارد ابوظبي جهت شركت در مسابقات جودو گرند اسلم شد.
مسابقات جودو گرند اسلم ابوظبي از روز شنبه 5 آبانماه به مدت 3 روز به ميزباني امارات و در شهر 'ابوظبي' برگزار خواهد شد.
در حالي كه هيچگونه رابطه ديپلماتيك رسمي ميان رژيم صهيونيستي و امارات متحده عربي وجود ندارد اما وزراي رژيم صهيونيستي از جمله 'مئير شطريت'، 'عوزي لندا' و'يووال شطاينتيس' پيش از اين نيز به اين كشور سفر كرده اند.
روزنامه صهيونيستي 'يديعوت احرونوت 'ادعا كرد، عزيمت 'رگو' به ابوظبي پس از صدور بيانيه فدراسيون جهاني جودو در اين خصوص كه ترتيب دهندگان مسابقات ملزم به همراهي با ورزشكاران هستند انجام گرفت و در صورت دستيابي به مدال طلا، پرچم اين رژيم برافراشته و سرود آن نواخته مي شود.
وزير ورزش رژيم صهيونيستي در ابوظبي قرار است طي پنج روز اقامت خود در اين شهر با چندين تن از مقامات اماراتي ديدار داشته باشد.
هيات ورزشي رژيم صهيونيستي متشكل از 11 ورزشكار ومربي پس از اخذ ويزا براي اولين بار به نام اسرائيل وارد ابوظبي شدند.
هواپيماي تيم رژيم صهيونيستي ابتدا به 'امان' پايتخت اردن رفت و از آن‌جا به سمت ابوظبي پرواز كرد. اين تيم 11 نفره از دولت امارات متحده عربي ويزا دريافت كرده‌اند و بر خلاف دوره‌هاي گذشته پيراهن‌هاي ورزشي خود را كه پرچم رژيم صهيونيستي را با خود دارد پوشيده‌ اند و چهارشنبه وارد ابوظبي شدند.
در گزارش اين شبكه صهيونيستي آمده است كه نيروهاي امنيتي امارات، تيم جودوي رژيم اشغالگر را همراهي خواهند كرد.
'ميري رِگِو' وزير ورزش و فرهنگ رژيم صهيونيستي در 17 سپتامبر/ 26 شهريور گذشته اعلام كرد كه امارات با حضور تيم جودوي اسرائيل در مسابقات بين‌المللي ابوظبي موافقت كرده است.
هرچند به ادعاي روزنامه صهيونيستي 'هاآرتص'، سفر وزير صهيونيستي با هدف تلاش براي ميزباني جايزه بزرگ جودو صورت مي‌گيرد اما اين براي اولين بار است كه يك وزير صهيونيستي به طور رسمي وارد امارات مي شود و بي شك تبعات سياسي و ديپلماتيك نيز بر جا خواهد گذاشت.
در ابتداي سپتامبر / شهريور گذشته، تيم واليبال زنان امارات در مسابقات قهرماني اروپا با تيم زنان رژيم صهيونيستي به رقابت پرداخت و پيش از آن نيز تل‌آويو ميزبان دوچرخه‌سواراني از امارات و بحرين بود.
خاورم** 1453**1485
۰ نفر

سرخط اخبار جهان