۱۰ خرداد ۱۳۹۷، ۴:۴۸
کد خبر: 82930868
T T
۰ نفر
آثار هنرمندان ايران و تركيه در استانبول به نمايش در آمد

آنكارا- ايرنا- آثار نقاشي، خطاطي و نقاشي تركيبي متعلق به 9 نفر از هنرمندان تركيه و ايران در يك گالري هنري در منطقه گالاتاي استانبول به نمايش درآمد.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا، اين آثار شامل 24 اثر حاصل خلاقيت هنري هنرمندان ايران و تركيه در گالري هنري 'سِوِن آرت' در منطقه تاريخي گالاتاي شهر استانبول به نمايش درآمده است.
همزمان با عرضه اين آثار، گالري 'سِوِن آرت' نيز كه براي عرضه، نمايش و برگزاري كلاس هاي هنري مشترك ايراني و تركيه اي راه اندازه شدهاست، افتتاح شد.
ياسمين اوزترك مدير اين گالري در مراسم برپايي گشايش اين گالري هنري گفت: هنرمندان بزرگ دو كشور ايران و تركيه با آثار خود در اين نمايشگاه حضور يافته اند و در برگزاري اين نمايشگاه با هنرمنداني از دوره هاي مختلف همكاري مي كنيم.
وي بيان كرد: با توجه به اينكه يكي از شركاي اين گالري ايراني است و من نيز شخصا به هنر ايراني علاقه مند هستم، در آينده نيز شاهد همكاري هنري بيشتري خواهيم بود.
وي بيان كرد: فعاليت هاي اجتماعي يكي از اهداف اصلي راه اندازي اين گالري است و در نظر داريم كه همزمان با حمايت از هنرمندان جوان، عوايد حاصل از فروش را با نيازمندان در سراسر جهان تقسيم كنيم.
وي از برنامه ريزي براي راه اندازي كارگاه هاي آموزشي رايگان براي كودكان در اين گالري نيز خبر داد.
در اين گالري 24 اثر از 9 هنرمند از جمله هنرمند ايراني عرضه شده و آثار به نمايش درآمده در آن تا دو هفته آينده در معرض بازديد علاقه مندان آثار هنري قرار دارد.
خاورم/1905

سرخط اخبار جهان