۷ خرداد ۱۳۹۷، ۳:۲۶
کد خبر: 82927711
T T
۰ نفر

پاشازاده: تيم ملي، متعلق به 80 ميليون ايراني است

۷ خرداد ۱۳۹۷، ۳:۲۶
کد خبر: 82927711
پاشازاده: تيم ملي، متعلق به 80 ميليون ايراني است

استانبول- ايرنا- مهدي پاشازاده پيشكسوت تيم ملي فوتبال ايران، تيم ملي را متعلق به همه 80 ميليون جمعيت ايران دانست و گفت: اميدوارم كه اين اردوي استانبول و ديدارهاي تداركاتي نتيجه خوبي براي تيم داشته باشد.

به گزارش ايرنا، پاشازاده كه به همراه علي دايي ديگر بازيكن اسبق تيم ملي ايران به دعوت فدراسيون فوتبال تركيه به استانبول سفر كرده است، در حاشيه تمرينات تيم ملي در اردوي استانبول در مصاحبه با خبرنگاران افزود: جو تيم ملي خيلي خوب است و بازيكنان يك دل هستند و اميدوارم در جام جهاني هم نتايج خوبي بگيريم.
وي با اظهار تاسف از لغو ديدار تيم ملي ايران با يونان بيان كرد: اين گونه مشكلات هميشه بوده ولي نسبت به مقطعي كه ما در تيم ملي بوديم، خيلي بهتر شده است.
وي امكانات مهيا شده براي تيم ملي در اردوي استانبول را مطلوب ارزيابي و بيان كرد: سياست وارد ورزش شده و بيشتر اين مسائل به خاطر مسائل سياسي است و اگر هم بازي با يونان لغو مي‌شود، دست كسي نيست و اميدوارم لطمه‌اي به تيم ملي نزند.
پاشازاده در خصوص قرعه تيم ملي در بازي هاي جام جهاني نيز گفت: تيم ملي ما در هر گروهي قرار مي گرفت، به ناچار دو تيم قوي به قرعه ما مي‌خورد بر اين اساس اگر ما مي خواهيم كاري ماندگار و درست انجام دهيم، بايد مقابل هر تيم با تمام توان و قوا ظاهر شويم.
به گزارش ايرنا، مهدي پاشازاده و علي دايي دو ملي پوش اسبق تيم ملي ايران روز يكشنبه در اردوي تيم ملي در كمپ باشگاه بشيكتاش در شهر استانبول حاضر شده و تمرينات آماده سازي تيم ملي ايران را از نزديك تعقيب و مشاهده كردند.
دايي و پاشازاده با همراهي ساكت و كي روش در جمع ملي پوشان حاضر شدند و پس از گرفتن عكس يادگاري، پيراهن امضا شده تيم ملي از سوي مسعود شجاعي و احسان حاج صفي به نمايندگي از تمام بازيكنان تيم ملي به بهترين گلزن دنيا و بازيكن سابق تيم ملي اهدا شد.
تيم ملي فوتبال ايران كه از يك هفته پيش به منظور كسب آمادگي براي حضور در جام جهاني روسيه در استانبول اردو زده است، روز دوشنبه در ساعت 21:15 به وقت محلي و 22:45 به وقت تهران در ديداري دوستانه به مصاف تيم ملي تركيه مي رود.
ديداري كه نخستين رويارويي تيمهاي ايران و تركيه پس از 44 سال است.
خاورم/1905

سرخط اخبار جهان