۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۰:۰۹
کد خبر: 82919417
T T
۰ نفر

نتانیاهو مصوبه شورای حقوق بشر سازمان ملل را محكوم كرد

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۰:۰۹
کد خبر: 82919417
نتانیاهو مصوبه شورای حقوق بشر سازمان ملل را محكوم كرد

تهران- ایرنا-نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی تصمیم شورای حقوق بشر سازمان ملل برای تحقیق درباره جنایات صهیونیست ها علیه مردم غزه، این شورا را متظاهر و جانبدار توصیف كرد.

به گزارش بامداد شنبه ایرنا، بنیامین نتانیاهو تصمیم شورای حقوق بشر سازمان ملل برای تحقیق درباره جنایات این رژیم علیه مردم غزه را محكوم كرد.
نتانیاهو در پیامی كه در حساب رسمی توئیتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی منتشر كرد، این تصمیم را قطعنامه ای از سوی اكثریت ضداسرائیل خواند كه نتیجه رای گیری برای آن از پیش مشخص بوده است.
به رغم محكومیت جنایات رژیم صهیونیستی از سوی سازمان ملل و كشورهای بی طرف، نخست وزیر این رژیم به بهانه دفاع از غاصبان فلسطین گفت كه ارتش این رژیم به دفاع از شهروندان و نظامیان خود ادامه خواهد داد.
نتانیاهو همچنین شورای حقوق بشر سازمان ملل را متظاهر و جانبدار توصیف كرد و افزود: هدف این شورا آسیب زدن به اسرائیل و حمایت از تروریسم است.
شورای حقوق بشر سازمان ملل روز جمعه رای به تشكیل كمیسیون تحقیق كشتار اخیر در غزه داد.
در جلسه روز جمعه این شورا كه در ژنو سوئیس برگزار شد، 29 كشور عضو به این مصوبه رای موافق، 14 كشور رای ممتنع و تنها آمریكا و استرالیا رای مخالف دادند.
ماموریت این كمیسیون بررسی ارتكاب جنایات جنگی به وسیله رژیم صهیونیستی در برخورد با تظاهرات فلسطینیان در مرز غزه و سرزمین های اشغالی است.
در پی راهپیمایی بزرگ بازگشت كه از 30 مارس (10 فروردین) آغاز شده، تاكنون ده ها فلسطینی به شهادت رسیده‌اند كه نقطه اوج آن، دوشنبه گذشته همزمان با انتقال سفارت آمریكا به قدس اشغالی بود و 64 فلسطینی از جمله یك نوزاد شیرخوار 8 ماهه تنها در این روز شهید شدند.
شبد**9416**1010
۰ نفر

سرخط اخبار جهان