۲۹ بهمن ۱۳۹۶، ۱۴:۵۹
کد خبر: 82836159
T T
۰ نفر
اعزام 27 دستگاه آمبولانس به محل حادثه سقوط هواپیما در سمیرم

تهران - ایرنا - مسئول تیم اعزامی اورژانس كشور به محل حادثه سقوط هواپیمای آسمان گفت: 27 دستگاه آمبولانس به محل حادثه در منطقه كوهستانی نزدیك روستای بیده سمیرم اعزام شده اند اما به علت شرایط جوی نامناسب، دید كافی برای پیدا كردن هواپیما وجود ندارد.

مجتبی خالدی روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 21 آمبولانس از یاسوج و پنج دستگاه آمبولانس از اصفهان و یك دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز از اصفهان به سرپرستی رئیس اورژانس اصفهان به محل حادثه در نزدیكی سمیرم اعزام شده اند و به نزدیكی محل رسیده اند.
وی گفت: تلاش می كنیم در محل هایی كه افراد محلی اظهار می كنند صدایی شنیده اند یا دودی مشاهده شده، به جست و جو ادامه دهیم و امیدواریم بتوانیم در ساعات آینده اثری از هواپیما و سرنشینان آن پیدا كنیم.
وی گفت: حادثه در حدود 14 مایلی فرودگاه یاسوج رخ داده است صبح امروز پس از اعلام حادثه، یك فروند بالگرد اورژانس به منطقه اعزام شد اما به علت شرایط جوی نامناسب، بالگرد نتوانست به منطقه حادثه نزدیك شود و بازگشت.
سخنگوی اورژانس گفت: خود بنده و تیمی از مسئولان ستادی اورژانس كشور نیز از تهران به سمت سمیرم در محل حادثه اعزام شده ایم و در مسیر هستیم.
صبح امروز یكشنبه یك فروند هواپیمای ATR متعلق به شركت هواپیمایی آسمان كه 25 سال قدمت داشت و در مسیر تهران به یاسوج پرواز می كرد، در شرایط جوی بد منطقه كوهستانی سمیرم دچار حادثه شد و به گفته مسئولان اورژانس به كوه دنا برخورد كرده است.
این هواپیما 66 سرنشین شامل 60 مسافر و 6خدمه داشت، هنوز به طور دقیق از سرنوشت سرنشینیان این هواپیما اطلاعی در دست نیست اما مسئولان اورژانس اعلام كرده اند كه همگی آنها در این حادثه فوت كرده اند.
این پرواز ساعت 7 و 55 دقیقه امروز - یكشنبه - فرودگاه مهرآباد تهران را به مقصد یاسوج ترك كرد.
اجتمام**3063**1021
خبرنگار: افشین شاعری**انتشار: حسین نوروزیان
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه