۲۷ بهمن ۱۳۹۶، ۱۵:۰۴
کد خبر: 82833767
T T
۰ نفر
امام جمعه ايلام: جشن 40 سالگي پيروزي انقلاب كام مستكبران را تلخ كرد

ايلام - ايرنا- نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام گفت: جشن 40 سالگي پيروزي انقلاب اسلامي بسيار باشكوه تر از ساليان گذشته برگزار شد و كام مستكبران عالم را تلخ كرد.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام و المسلمين محمدنقي لطفي در خطبه هاي نماز جمعه شهر ايلام اظهار كرد: مردم با حضور پرشور خود در راهپيمايي 22 بهمن جهان را در بهت و حيرت فرو بردند و اكنون نوبت مسؤولان است كه با مطالبات به حق مردم پاسخ مناسب بدهند.
وي تاكيد كرد: جهان شاهد بزرگ ‌ترين ، حماسي ‌ترين و تماشايي ‌ترين حضور ملت بزرگ ايران در جشن 40 سالگي انقلاب بود و همه مسئولان بايد براي داشتن چنين مردم با بصيرت و آگاهي به خود ببالند.
خطيب جمعه ايلام اضافه كرد: ملت انقلابي و وفادار به امام و رهبري ايران جشن بزرگي در 22 بهمن گرفتند و مراسم امسال كه چهلمين سالگرد پيروزي نظام اسلامي بود، بسيار باشكوه تر از ساليان گذشته با وجود تبليغات مسموم دشمنان برگزار شد.
حجت الاسلام لطفي با بيان اينكه مردم با حضور پرشور خود در راهپيمايي 22 بهمن جهان را در بهت و حيرت فروبردند، افزود: اكنون نوبت مسئولان است كه با مطالبات به‌حق مردم پاسخ مناسب بدهند و كساني كه به امام و انقلاب و ملت خيانت كردند و از قطار انقلاب پياده شدند بايد محاكمه و مجازات شوند.
وي يادآور شد: دستاوردهاي اين نظام در عرصه هاي مختلف علمي ، اقتصادي ، فرهنگي و سياسي بسيار قابل توجه است و امروز كشورمان به عنوان وزنه اي قابل اتكا در مناسبات بين المللي و جهاني شناخته مي شود.
امام جمعه ايلام گفت: همين روحيه حمايت و از مظلوم و استكبارستيزي است كه باعث شده دشمنان در برابر پيشرفت هاي اين ملت سنگ اندازي كنند ولي امت منسجم ايران اسلامي به وحدت كلمه و حركت پشت سر رهبري اين توطئه ها را خنثي و روز به روز در مسير پيشرفت و توسعه گام خواهد برداشت.
خبرنگار: حسن كهزاديان ** انتشار: شهريار حيدري فر
6119/6034

سرخط اخبار سیاست