هفتمین گزارش وزارت خارجه از برجام قوی تر از گزارشات قبلی بود/ گزارش هفته آینده در كمیسیون بررسی می شود

تهران-ایرنا- عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت : هفتمین گزارش وزارت امور خارجه از برجام قوی تر از گزارشات قبلی وزارت خارجه است.

مرتضی صفاری نطنزی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد هفتمین گزارش وزارت خارجه در مورد برجام گفت: این گزارش هفته گذشته به كمیسیون ارائه شد و ما آن را قوی تر از گزارشات قبلی وزارت خارجه ارزیابی می كنیم.
نماینده مردم نطنز در مجلس گفت: در گزارش جدید وزارت خارجه اقدامات اخیر آمریكا خصوصا نقض عهدهایی كه داشته آمده و در محتوای این گزارش به عدم پایبندی آمریكایی ها به تعهداتشان اشاره شده است.
صفاری نطنزی ادامه داد: ما هفته آینده این گزارش را در كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بررسی می كنیم.
وی افزود: گزارش شش ماهه سوم كمیسیون امنیت ملی مجلس تقریبا در كمیسیون آماده شده است و ما بررسی های لازم را در این گزارش انجام دادیم، این گزارش به زودی تحویل هیات رییسه مجلس می شود.
به گزارش ایرنا، وزارت خارجه هفتمین گزارش سه ماهه خود در زمینه اجرای برجام را دوشنبه هفته گذشته به كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تقدیم كرد.
هفتمین گزارش سه ماهه وزارت خارجه در خصوص اجرای برجام در سه بخش شامل موانع و چالش‌ها در اجرای برجام، آخرین تحولات در حوزه رفع تحریم‌ها و آخرین تحولات در حوزه فعالیت‌های هسته‌ای است
سیام**9121 خبرنگار: سمیه لاری*ناشر:امیركاردان
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست