آمريكا نمي تواند درمسير مبارزه ارتش سوريه با تروريسم سنگ اندازي كند

دمشق - ايرنا - معاون وزير امورخارجه سوريه گفت: تلاش هاي آمريكا براي سنگ اندازي در مسير مبارزه ارتش سوريه با گروه تروريستي داعش و ديگر تروريست ها به جايي نخواهد رسيد.

به گزارش خبرگزاري رسمي سوريه(سانا) فصيل المقداد روز دوشنبه در مراسم پنجاهمين سالگرد درگذشت ارنستو چه گوارا در سفارت كوبا در دمشق افزود: آمريكا هرچه براي سنگ اندازي در مسير پيشروي ارتش سوريه در ديرالزور و ديگر مناطق و براي بازداشتن ارتش از پيروزي نهايي بر داعش و ديگر تروريست ها تلاش كند، سوريه دركنار هم پيمان ها و حاميان خود به اين مسير ادامه مي دهد.
وي اضافه كرد: سوريه در نبرد خود با تروريسم مي خواهد اين پيام را به جهان منتقل كند كه عزت و سربلندي ملت ها، يكي از بخش هاي ريشه دار در ارزش هاي مردم سوريه است و ائتلاف امپرياليسم آمريكايي و تروريسم شكست خواهد خورد.
المقداد گفت: دمشق يكي از مراكز مبارزه جهاني با امپرياليسم است و اكنون با مبارزه با تروريسم جهاني و امپرياليسم آمريكايي و مزدوران آن و كشورهايي كه براي كشتار مردم سوريه و تخريب زيرساخت هاي حياتي آن تلاش كردند، در مسيري حركت مي كند كه چه گوارا حركت كرد.
'روهيريو سانتانا' سفير كوبا در سوريه نيز گفت: روحيه انقلابي چه گوارا امروز در ملت و ارتش سوريه كه با تروريسم پرورده امپرياليسم مي جنگند و مقاومت و مبارزه را به سلاح نجات سوريه و بشريت تبديل كرده اند جاري است.
شبس** 6116 *1488 * انتشار دهنده: بهمن بامداد**

سرخط اخبار جهان