۱۰ شهریور ۱۳۹۶، ۹:۵۰
کد خبر: 82651350
T T
۰ نفر
امام جمعه ايلام: ديپلماسي انقلابي مورد نظر رهبري سرلوحه كار دولت دوازدهم قرار گيرد

ايلام - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام گفت: ديپلماسي انقلابي و كار جهادي از مهمترين نكات سخنان مقام معظم رهبري در ديدار با هيات دولت است كه بايد سرلوحه فعاليت دولت دوازدهم قرار گيرد.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام و المسلمين محمدنقي لطفي در خطبه هاي نماز عيد قربان اظهار كرد: ديپلماسي انقلابي است كه در طول اين 40 سال دشمن را عقب رانده و باعث پيشرفت نظام در عرصه هاي دفاعي، علمي، هسته اي و پزشكي شده است.
وي تاكيد كرد: ديپلماسي انقلابي باعث شد مردم در اين سالها در مقابل نظام سلطه ايستادگي كنند و بركات بسيار فراواني نيز براي نظام داشته است.
خطيب جمعه ايلام با بيان اينكه نكته ديگر در سخنان مقام معظم رهبري رسيدگي به مشكلات معيشتي و اقتصادي مردم است، يادآور شد: غلبه بر مشكلات كشور تنها با مديريت جهادي و تفكر انقلابي امكانپذير است.
حجت الاسلام لطفي اضافه كرد: در كلمات و سخنان رئيس جمهوري حركت به سمت و سوي سخنان رهبري ديده مي شود كه جاي خوشحالي دارد.
وي اظهار كرد: دولت بايد مبارزه با مفاسد اداري و اقتصادي را آغاز كند و شعار مهم و راهبردي ريشه كني فقر را با كمك مردم، هدايت هاي مقام معظم رهبري و مديريت جهادي محقق كند.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام به حادثه شهادت جمعي از زائران ايراني بيت الله الحرام در سال هاي 66 و 94 اشاره كرد و گفت: دستگاه ديپلماسي كشورمان بايد در خصوص پيگيري اين جنايت بزرگ اقدام كند.
حجت الاسلام لطفي افزود: رژيم آل سعود هنوز در خصوص پرداخت ديه شهداي منا هيچ اقدامي نكرده است و دستگاه ديپلماسي كشورمان نبايد اجازه دهد حقوق اين شهداي گرانقدر پايمال شود.
وي به سكوت مجامع حقوق بشري در خصوص جنايات رژيم آل سعود در يمن اشاره كرد و يادآور شد: ناكامي آمريكا و متحدان غربي و عربي اش در منطقه تنها نتيجه ديپلماسي عزتمندانه جمهوري اسلامي و از دستاوردهاي انقلاب و رهبري و حضور مستشاران سرافراز است.
وي تاكيد كرد: ديپلماسي نظام اسلامي در مقابل تهديدات آمريكا و دلارهاي عربستان سعودي تنها رويكرد عزت آفرين منطقه و جهان است كه بسيار قدرتمندانه و تاثيرگذار نيز هست.
خبرنگار: معصومه اميدي** انتشار: حسن كهزاديان
6032/6119

سرخط اخبار استان‌ها