۲۵ تیر ۱۳۹۶، ۹:۴۳
کد خبر: 82599705
T T
۰ نفر

آخرین رمق های داعش در نبرد احتمالی دیرالزور

۲۵ تیر ۱۳۹۶، ۹:۴۳
کد خبر: 82599705
آخرین رمق های داعش در نبرد احتمالی دیرالزور

دمشق - ایرنا - گروه تروریستی تكفیری داعش پس از شكست های پیاپی در نقاط مختلف سوریه خود را برای آخرین مقاومت ها دربرابرحملات احتمالی ارتش سوریه جهت نگه داری اندك مناطق باقیمانده تحت كنترل دراستان دیرالزور آماده می كند.

به گزارش روز یكشنبه پایگاه اطلاع رسانی سوریا الیوم، فعالان مخالف از افزایش تلاش ها و اقدام های گروه تروریستی داعش برای مقابله با هر حمله احتمالی خبر می دهند.
این گروه تروریستی، صاحبان مكان های تجاری و منازل را مجبور كرده است در مقابل این مكان ها خاكریزهایی به ارتفاع دو متر ایجاد كنند.
ساكنان شهر المیادین درجنوب شرق استان دیرالزور نیز بر اساس دستور گروه تروریستی داعش باید اطراف خانه های خود سنگر و خاكریز ایجاد كنند.
این دستورات و اقدامات گروه تروریستی داعش نشان می دهد كه احساس خطر كرده است و خود را در برابر نبردی دشوار در آینده نزدیك می بیند.
گروه تروریستی تكفیری داعش در نبرد موصل و هم اكنون در رقه از این تاكتیك ها و بویژه سپر قراردادن غیرنظامیان استفاده كرده است و این تحركات داعش پس از پیشروی سریع ارتش سوریه در بادیه و جنوب رقه افزایش یافته است.
استان دیرالزور در شرق سوریه در مرز این كشور با عراق و شهر دیرالزور در كرانه رود فرات واقع شده است.
شهر نفت خیز دیرالزور از سال 2014 در محاصره گروه تروریستی تكفیری داعش است و كمك رسانی به ساكنان این شهر فقط از طریق پرتاب محموله ها توسط هواپیماهای باری انجام می شود.
خاورم**6116 ** 1064

سرخط اخبار جهان